Silje L Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Noen som kan si meg i hvilket format bildene skal være, når man overfører til mob fra pc?? Jeg trodde det var JPG- format, men når jeg prøver å overføre i dette formatet, kommer beskjeden: Not supported file type. Jeg holder på å bli sprø Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Tja, first thing first. Dette emne forteller veldig lite om hva du spørr etter. Derfor er det en fordel å endre dette. Feks så burde det inneholde om det er bilde,video osv og hvilken mobil det er snakk om. Så spørr jeg jo, hvilken mobil er det du har problemer med? Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Oooops!! Sorry, jeg glemte visst noen viktige ting, ja... Det er samsung e 700 jeg har, og det er vanlige jpg- bilder jeg vil overføre fra dataen til mobilen. Men det får jeg ikke til!! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kanskje de er i feil størrelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå