proVista Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har nettopp satt i vifter, lys og støydempende materiale i kabinettet mitt nå (pewh) Uansett..når jeg skulle sette på maskia fikk jeg en feilmelding "Floppy Disc Error (40)" Jeg kunne fortsette og det eneste som ikke ser ut til å fungere er selfølgelig diskettstasjonen. Men jeg forstår ikke hva feilen ligger i for alle kontakter er satt riktig og slik som før oppgraderingen. Har noen tips til hva feilen kan være? Evt hva feilmelding 40 er... Ikke bra Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Se om ide kabelen sitter riktig vei eller om den er helt inne. Se om kontakten er riktig plasert. Lenke til kommentar
proVista Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Fikset..var visst feil vei ja .....jeg skammer meg Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 det e fort gjort.. eg kjøpte meg ny Floppy eg.. trodde den gamle va kaputtski.. pigede flaut ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå