DrErling Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Damn! Det var bilder til ettertanke ja....Men hvordan er AN7 nå? Risikerer du fortsatt å få et kraftig "modda" kort eller har de fått retta på det nå? Ok, jeg er en smule forutintatt når det kommer til AN7, så jeg skal ikke si noe om hvordan dagens "revisjoner" (hvis det er nyere revisjoner) av kortet er. Jeg er hvertfall skeptisk. Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 nei nei kjøpe det best da dfi sitt lanparty rev b Lenke til kommentar
endre84 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Mitt virker OK. Har gjort det hele tiden. Er veldig godt fornøyd. Ikke har det noen loddinger heller. Låste opp min AMD 2700 på et blunk slik at jeg kan stille multipleren lavere enn 12,5. Asus A7N8X klarte det ikke. å hvordan låser man opp en xp cpu? Lenke til kommentar
endre84 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Ja alle XP cpu'ene som er produsert etter uke 39/2003 er låst... Men du kan jo kjøpe XP-M cpu og da... De er ulåst og bruker mindre strøm (mindre strøm = mindre varme = du kan bruke stillere vifte) å xp-m passer på feks. nf7-s? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ja alle XP cpu'ene som er produsert etter uke 39/2003 er låst... Men du kan jo kjøpe XP-M cpu og da... De er ulåst og bruker mindre strøm (mindre strøm = mindre varme = du kan bruke stillere vifte) å xp-m passer på feks. nf7-s? Ja, den passer godt. DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå