|-Phyro-| Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hei. jeg skal sette opp en webserver med støtte for PHP og MySql...og når jeg kommer til den delen der jeg skal inn i ISS konsollen å konfigurere noe så klarer jeg ikke å finne ISS konsollen. jeg fikk vite at jeg skulle gå til: Administraive Tools > Internet services manager. men jeg finner ikke internet services manager... i administartive tools har windows xp visst det er noen nytte..... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har du Windows XP Home ed. eller Pro. edition? Tror home edition mangler endel av den funksjonaliteten pro har når det gjelder nettverk og services. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Har du Windows XP Home ed. eller Pro. edition? Tror home edition mangler endel av den funksjonaliteten pro har når det gjelder nettverk og services. jeg har pro edition Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 jeg klarte det på egen hand.....måtte visst innstallere ISS fra legg tli fjern programer > legg til fjern windows komponenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå