Gå til innhold

Dungeon siege

Anbefalte innlegg

Dette spillet ruler rått. Har ikke prøvd et bedre Hack'nslash /(litt rpg) spill så langt. For alle dere diablo1-2 fans er dette et must have. Spillet er digert og har ingen load spots . Dvs du går i det uendelige, fra dype mystiske mines til høye snødekte fjelltopper i flere timer sammenhengende uten at harddisken så mye som lager en lyd. Grafikken er et must, de som har spilt balders gate: dark alliance vet hva jeg snakker om :smile:. Soundtracken er også veldig bra, fantastisk dynamisk musikk og en EAX lyd jeg ikke har hørt maken til. Mye ros til teamet bak DS, microsoft og gas powered games. :grin:

Spring og kjøp

PS: til de som alltid har drømt om å være en dragonslayer. Her har du sjangsen tro meg :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja kan være enig med at posisjoneringa i lyden kan vere litt rar noen ganger, men ellers er den jo rå bra (synes jeg :smile: ) . lineær kan jo diskuters. Med tanke på multi kommer det liksom an på om du vil "følge veien" altså stien og etter de questene du får, eller om du vil gå utenom på avstikk. dette er selvfølgelig ikke lurt med en lvl 0 person fordi du kan havne i områder med high exp creatures, men som lvl 55 og 1500 i hp(som dvergen min) går det fint an :smile:

Det jeg ikke likte var at mulighet for summoned townportals ikke er der. slitsomt i multi når kameratene dine er 2 timer med trasking vekke fra deg. men men . ellers et strålende spill.

[ Denne Melding var redigert av: Dreadlord på 2002-04-07 19:37 ]

Lenke til kommentar

Vel toa det er noen av de plassene som har key boss monsters. De har som regel på seg syko med ting, men det vet du jo allerede :smile:. brukte samme strat på range lvl jeg også. brukte bombekaster mot høye lvl motstandere...

foresten... er det noen som har prøvd capture the castle i dungeon siege? Har hørt det er mulig.. et slags team vs team der det ene lage skal forsvare slotte menst det andre skal invandere.. artig med en lvl 60 melee karakter som jeg er nå :smile:

Om noen er interessert i å trade er det bare å si fra.. vet om flere som spiller som har noen sinsyke rå ting. Jeg lager gjærne server.. har en oppe nå 24/7 .. men vil ikke røpe ip.. enda :wink:

Lenke til kommentar

Urk. Jeg presterte å få alle tingene mine til å falle av characteren. Jeg tok av han våpenet, og der raste alt av i en lang kjedereaksjon av "ikke nok strength". Alt jeg har på meg gir +2 eller +3 til strength, slik at jeg f.eks fikk på meg armor som krever over 60 i str.

Vel... Skulle bare teste et annet våpen, og plutselig står jeg i en dungeon i bare underbukser, og får ikke på meg NOE som helst av det jeg opprinnelig gikk med. Huff & huff! Monstrene må ha ledd av meg.

Lenke til kommentar

Hehe. Vel. Jeg måtte inn i en by, og kjøpe armor og boots som ga meg de +3 strength jeg trengte for å få på skjold. Med skjold fikk jeg på mine gamle boots, som igjen gjorde at jeg fikk på meg hanskene som igjen gjorde at jeg fikk på meg min 484 armor.

Tror jeg har over +16 strength med alle ringer og ting jeg har på meg. Det kommer veldig godt med!

Vel... Jeg stod igjen i underbukser og hjelm for å være korrekt.

Lenke til kommentar

eneste som er på trynet med dungeon siege er at det krever ganske bra maskin for å kjøre det. jeg har xp1800/gf3 og kan komme helt ned i 15 fps, selv om jeg bare kjører i 1024x768. det som også er litt irriternede er at det plutselig dukker opp tanks/minigun/flamethrowers/grenadelaunchers. hater slike sprø sammensetnigner. greit med litt fantasi..men. jaja, et kult spill ellers

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-16 11:31, tankbug skrev:

eneste som er på trynet med dungeon siege er at det krever ganske bra maskin for å kjøre det. jeg har xp1800/gf3 og kan komme helt ned i 15 fps, selv om jeg bare kjører i 1024x768. det som også er litt irriternede er at det plutselig dukker opp tanks/minigun/flamethrowers/grenadelaunchers. hater slike sprø sammensetnigner. greit med litt fantasi..men. jaja, et kult spill ellers

God damn boy!! 15 frames i 1024x768 med xp1800 og gf3?!?! Hvilket virus har du fått da ?? Har t-bird1200/ 512sdram (cl2)/gf3.. og en vifte som skremme katta i bakgården. Den kjører jo det spille der i 1024x768 med full grafikk (ja complex shadows) i 30fps + . har aldri sett frameraten på 15. Da hadde jeg blitt forbanna. Bytt driver du. må være noe feil :/ Det med minigun/tanks/flamethrowers etc.. er litt mongo, men så er de folka som mekker det goblins også da. De er jo kjent for slike ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...