Windoge Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Noen som vet hva ekstra man får når man bestiller de forskjellige nye ATI kortene? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ta en titt på hva som følger med PowerColor's sitt kort Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Ta en titt på hva som følger med PowerColor's sitt kort Den så fin ut Skikkelig kult at man får med en backpack. Hva med Sapphire sitt? Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Da skjønner jeg hvorfor powercolor sitt kort foreløpig er dyrest blant de i prisguiden Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Da skjønner jeg hvorfor powercolor sitt kort foreløpig er dyrest blant de i prisguiden Jupp, men synes ikke man skal betale ekstra for større bundle. Når man kjøper kort er det som regel kortet man er ute etter. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Så mye tøft som følger meg da ! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Mye tøft fra powercolor ja, synd at hercules trakk seg. De hadde fantastiske kjøleløsninger. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Fet bundle, med Hitman Contracts til og med Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ATI tør vel ikke legge med en kupong for Halflife 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Fet bundle, med Hitman Contracts til og med Synd Har alerede kjøpt det. Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg leste et sted at Sapphire sitt skulle ha med HL2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg leste et sted at Sapphire sitt skulle ha med HL2. Har allerede 3 HL2 kupponger, ingen som vet hvor man kan finne hele bundelen? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 shappire leger ved HL2 kuponger til de fleste korta sine, finner ikke oversikten over x800 bundelen men virker rimelig at den skal legges ved. sapphire+bundle Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 shappire leger ved HL2 kuponger til de fleste korta sine, finner ikke oversikten over x800 bundelen men virker rimelig at den skal legges ved.sapphire+bundle Hm, kom ikke noe lenger med den jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå