FenrisC0de Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jo, jeg skrudde nettopp på pcen, også etter et par minutter hørte jeg en liten klikke lyd i pcen, også kom det opp en melding som sa etter eller annet med "Your graphics card is reporting that it doesnt have enough power, the preformance is now being lowered to ensure stable operation".. noe i den dur.. hva er galt? har ikke skjedd før, har ikke plugget inn noe ny hardware heller.. Og nå som jeg har rebootet, hvordan skal jeg vite om skjermkortet er på max preformance? Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg ser at du har mange harddisker i pcen din. Hva slags PSU har du? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Chieftech 360watts Lenke til kommentar
Raider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hmm ser du har endel hdd og en FX5900 krever også strøm fra 12v railen spørs om du ikke skulle koblet ut så mange hdd du kan også prøve igjen Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Det er ganske sikkert PSU som ikke greier å levere. Prøv som Raider sa, og koble ut noe. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 takk for forslag, men ser ut som alt fungerer fint, jeg kjørte 3dmark 2003 og fikk samme resultat som vanligvis.. men 360watt skal jo vel holde en stund? Uansett, kan det ha noe å si at jeg har veldig mange sånne strømkabel forlengere? Siden jeg har en del små kabinett vifter osv som krever sånn strøm kabel så har jeg kjøpt in ganske mange sånne forlengere eller hva det nå kalles, så på noen ting så er det liksom ganske mange ledninger strømmen må igjennom.. (det høres dumt ut ) Men burde jeg altså kjøpe ny PSU? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Med bare en 360W PSU ville jeg si du lever i grenseland i alle fall. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 helvete, PSU er så møkka dyrt!! hehe, men jeg så en sånn PSU kalkulator en gang hvor man kunne plotte inn alle komponenter osv også se hvor mye watt man trengte.. noen som har link? Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) her er linken : Power Supply Wattage Calculator Endret 9. mai 2004 av Harryhoover Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 woof, over 410watt, jaja.. da bærer det mot inkjøp av ny PSU da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå