Gå til innhold

Ny a64 pc, 8300 kr

Anbefalte innlegg

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB

925,00

Seagate 120GB S-ATA 7200RPM

895,00

Matrix Miditower Sort 300W PSU

575,00

Samsung DVD-spiller IDE DVD16x/ CD48x

325,00

AMD Athlon 64 3000+ BOXED

2 050,00

Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB AGP

1 895,00

Gigabyte K8NSP nForce3 250

1 195,00

Logitech Premium Optical Desktop OEM

350,00

Tot: 8 210,00 (inkl. mva.)

Noen som har bedre forslag? Prisen skal ikke overstige 8300 kr, stramt budsjett! Jeg trenger ikke hjelp til skjerm! Noen som vet om 9800pro vil gå ned i pris i nermeste framtid? Ettersom x800 kommer? For jeg regner med at siden x800 kommer, må de sette ned prisen på 9800xt, og da må de sette ned 9800pro, eller er det bare jeg som trur det?

Endret av H.kon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

256 mb kortene som er på markede har tregere minne, så sånn som markedet er i dag yter 128 mb kortene mere en 256 mb kortene!

edit: Dessuten er jeg fast bestemt på å ha et bra grafikk kort, abselutt minimum er 9600 pro, helst 9800pro!

Endret av H.kon
Lenke til kommentar
er rett som du sier, tror jeg, du kan se på et PowerColor Radeon 9600, som er under 1000 kr og i tillegg er 256 mb, se heller på det du :p

Hvaorfor skal han heller se på det kortet? Det er jo møkk elendig i forhold til det han har satt opp...

Gå for r9800 pro du. Kommer nok til å synke litt i pris, men ikke noe drastiks siden det allerede er såpass billig.

Lenke til kommentar

Hvor mye tror du det kan komme til å gå ned da? et par hundrelapper? Jeg blir neppe å bestille pc'en før i slutten av juni begynnelsen av juli. Noen som Vet om andre ting jeg kan tjene "penger" på uten at det går noe serlig utover ytelsen?

Lenke til kommentar
Hvor mye tror du det kan komme til å gå ned da? et par hundrelapper? Jeg blir neppe å bestille pc'en før i slutten av juni begynnelsen av juli. Noen som Vet om andre ting jeg kan tjene "penger" på uten at det går noe serlig utover ytelsen?

Er ikke sikker på hvor mye kortet går ned. Kan hende det ikke går ned i det helle tatt. Er vel ingen her på forumet som vet det sikkert. Viss det er lenge til du skal kjøpe datan kan det jo godt hende at ram prisen har sunket litt :)

Lenke til kommentar
Er vell ca 1-2 måneder til jeg kjøper pc'en.

Vent til da er mit tips! Priser vill forandre seg og nye ting kommer. Det som ser ut til og bli et stramt budsjett nå kan bli et bra system og 2 mnd. :)

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar

Vurderer også å bare kjøpe pc'en nå, og legge til en 512 mb brikke om et par måneder når jeg har bursdag, kansje bare kjøpe en 80 gb hd for å så kjøpe en til senere. Skulle egentlig bruke 12-13k, men har bestemt meg for å bruke litt penger på ny gitar.

Lenke til kommentar

Haha, hva skal man med ny psu hvis man ikke kjøper nvidia? :p

Har nvidia selv, og har alltid vært fan av d... Men når broren min kjøpte seg et r9800 da forsvant all tvil :thumbs: aa, af... must... :dribble:

1gb ram er nyttig... loadetid i spill kan nesten halveres på denne måten. nyere spill...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...