Gå til innhold

slette alt på maskinen

Anbefalte innlegg

JEg har brukt et program tidligere som heter "Evidence Eliminator" for å slette alt p maskinen min, alt fra spor på HD`en til at den rensker opp i Windows, er det noen av dere som vet om lignende programmer, som fjerner/skriver over alle sletta filer på HD`en?

Jeg syntes at Evidence Eliminator blir nå himla dyr 149$ så hvis det er noen som kan hjelpe meg med å få tak i en freeware eller en billigere løsning så er det kjempe topp altså :smile:

Det må funke for Windows platform

Frankey

Kr.sand

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes jo sider som man ikke skal gå inn på der det er en hel masse ulovlige ting som man ikke skal benytte seg av.....

det er forXpel sikkert ikke lov å gå inn på

muligens?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: spn2000 på 2002-04-07 15:41 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-04-07 20:54 ]

Lenke til kommentar

Jeg testet det programmet du prater om "Evidence Eliminator". Det funket ok, men ga ingen overaskende resultater sammenlignet med "Windows Washer". Dette programmet er veldig effektivt, og enkelt å bruke. Det overskriver også "index.dat" etter reboot.

[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-04-07 18:16 ]

Lenke til kommentar

Ja, du kan stille windows washer til å overskrive 10 ganger, det tar litt mere tid, men skal vist være helt bombesikker, de kaller det Bleaching, og skal etter det de sier være godkjent av NSA, og DOD 5220.22-M direktivet godkjenner 3 overskrivninger. Ellers så kan man jo bruke XSTEQ System sin måte å slette spor på, den overskriver fulstendig, og den er gratis. Det programmet kan brukes til alt mulig annet rart på maskinen, vær forsiktig!!!

[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-04-09 13:38 ]

Lenke til kommentar

PGP(pretty good privacy) Desktop security er et glimrende program til å fjerne spor av alt møkka man har hatt liggende.. kan også lage disk images, med passord.. O.l ANDBEFALES!

Såvidt jeg vet hørte jeg at pgp var nedlagt, så jeg lurer på om dette programmet da blir "lovlig" å laste ned ettersom ingen selger det lenger..)

Jeg bare tror--men man kan tro feil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...