arntko Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har et digitalt kamera, Canon S50. Når jeg kjøpte dette, var det inkl. ett stk. minnekort på 32MB. Jeg hadde fra før ett Apacer 128MB minnekort som jeg hadde brukt på en IXUS V. Når jeg bruker 128MB i S50`en, så får jeg "Feil på minnekort" etter ca. 10-15 bilder. Har dere noen idé hvorfor dette skjer? Har prøvd å formatere kortet mange ganger. Nå gir jeg opp..! Skal kjøpe meg et nytt, tenker å kjøpe Sandisk 256 MB Ultra-II, men vil jeg merke noen forskjell med dette minnekortet i forhold til f.eks Sandisk CF 256, type I? Mvh akø Lenke til kommentar
Jove Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei! Har lest om andre, og i tillegg selv, hatt samme feil med Canon S45 og Apacer Photo-Steno-kort. Fikk selv en annen type kort (Kingston) hos butikken jeg kjøpte kortet hos. (som en garanti-sak) Et tips, kan være å formatere kortet i pc'n, som FAT32. Vet ikke om du vil merke forskjell, det håper jeg at andre vet. Har selv bare "vanlig Sandisk-kort". Lykke til! Mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 I vanlige små digitale kompaktkamera, vil du ikke merke stor forskjell, da selve kameraet er flaskehalsen. Uansett har man lite bruk for det annet enn ved serieopptak. Forøvrig er begge disse Sandisk kortene Type I. De bare kaller det raske kortet for Ultra II som en produktbetegnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå