ulven666 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Dette har jeg aldri opplevd før. har kranglet mye med Tv ut men dette? Jeg får inn pc bilde på tv, så alt skulle jo da funka bra Nei.. jeg får opp divx spilleren, menyen og alt i skjermbildet, kan se markøren flytte seg mens filmen spilles av.. Men istedet for selve filmen får jeg bare en svart firkant på tv, mens på pc skjermen funker alt. er dette mulig.. kan noen hjelpe.. jeg vil se star trek Lenke til kommentar
striky Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Skru av "overlays" så blir alt så meget bedre. (sjekk inne på egenskapene for skjermkortet og for videoavspilleren) Lenke til kommentar
ulven666 Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 jeg åpner egenskaper og går inn på geforse4, der er det noe som heter overlays controls. Er det det denne du mener?. kan ikke finne noe valg for å slå den av. bare noe overlay zoom control, og overlay color controls? Lenke til kommentar
All_Mighty Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har ikke så mye kunskaper om Nvida kort, men på ati kan du velge Theater mode, som bare sender overlayen(videoen) ut i fullskjerm på TVen. Tror Nvida kort har samme funksjonen Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Velg tv som primærskjerm, så funker det fint. Lenke til kommentar
ulven666 Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 det funket det.. men nå klikker hele maskinen.. den tålte ikke torden været her om dagen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå