Gå til innhold

Enda et "bug"/problem med Hitman Contracts

Anbefalte innlegg

Jeg har spillet både på PC og på PS2 har akkurat komt igjennom det på PS2 og er vel omtrent halveis på PC, men det er ikke poenget, problemet er at jeg ikke får close combat våpnene opp i menyen der man kan velge våpen på levler man har kommet igjennom. F.eks. på den første levelen så hadde jeg med meg en kniv og en sånn liten strøm ting, men jeg finner de ikke på menyen der man velger våpen, hvrdan kan dette fikses. Det er ekstremt irreterende med det kule "chinese sword" som du får etter du har drept Lee Houng, i " the lee houng assasination" :nei:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt kronglete. Først laster du et spill hvor du har tilegnet det våpenet, deretter velger du "Quit", deretter "Start game" og deretter "Continue game". På alle nivåene du alt har klart, vil du få mulighet til selv å velge utstyr.

Lenke til kommentar

Jada jeg har forstått såpass :p Problemet er bare at alle close combat våpen(med untak av fibre wire og syringe) ikke vises, det vil si knic, stun gun osv. selv om jeg har tatt de med meg ut av levelen før, dette gjelder kun close combat våpen jeg har både hånd pistoler maskin gæver og rifler :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...