Lautsprecher Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ok,her er problemet: I går når jeg gikk å la meg funka alt tip-topp, men når jeg stod opp i dag så var det ikke noe lyd fra høyt. "ok", tenkte jeg"Skru opp volumet". men nei da, nå hadde den klart å få "No Audio device" i "Sounds And Audio Devices" Har inst. drivere på nytt Og fikla med div. instillinger for kortet i Dvice Manager. "What be wrong man?" Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har du sjekket i enhetsbehandlingen at alt er ok der ? Ingen utropstegn eller røde kryss ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Ja, Ingen morsomme farger/tegn der nei. Winamp 2/5 klarer forresten å "se" Kortet. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) *BUMP* Ok, AudipHQ "finner kortet", men gjengjenner ikke noe "Mixer Device". Endret 9. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Ok, Snart 7 Timer gått og ikke noe serlig med svar. Hva har skjedd med HW? (Fikk forresten INGEN svar her heller) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kanskje du kan prøve å avinstallere driverne, for å så installere dem på nytt ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Kanskje du kan prøve å avinstallere driverne, for å så installere dem på nytt ? Gjort fire ganger allerede Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har du formatert? Har hatt samme problemet selv, innstalerte drivere flere ganger, ingen ting skjedde, formaterte (win XP) Og så futta det Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Har du formatert? Har hatt samme problemet selv, innstalerte drivere flere ganger, ingen ting skjedde, formaterte (win XP) Og så futta det Format blir vel en siste utvei, med mindre noen smarte hoder kommer med, ja noe smart noe? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ok, Problem løst Tok en Repair på XP. Takk til de få som gadd å svare. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har akkurat det samme problemet. Og du løste det ved å ta en repair. Dam å jeg prøve det. Vet du hva som ble reparert? Heller ikke jeg har No mixerdevice. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 "oppgraderte" Fra XP til XP(Altså starta install av win i Win.) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg prøvde og det gikk til helvete. Fant bl.a ikke viaagp filter driver som XP spurte om. Alt stoppet da. Har holdt på et halvt år nå og formatert 3 ganger. Ingenting hjelper. Leverer pc`en til rep nå, hvis de ikke klarer å fikse gir jeg opp, jeg orker ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå