royrogers Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Til dere siste som har posta, spesielt han med lista over fordeler ved kjøp av Canon. Har dere ikke sett det som et stort minus at Canon kameraer er plaget med opptak av lydstøy fra maskinverket?...eller skal dere fikse dette med eksterne mikrofoner? AKIRA Er dette et spørsmål.???? Du skriver at Canon har et stort minus ................ eller skal dere fikse dette med ektern mikrofon. Dette tolker jeg som om du har bestemt deg for at alle Canon kameraene har problemene, og du spør hva vi skal gjøre med problemet. Jaja..... nok om dette. Nå må AKAMERA komme ut med når de vil presentere testen på Sony HC-85. Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vel, nå sitter jeg med mitt nye Sony PC330 i hånden. Det er bare noen timer gammelt så altfor tidlig i gi noen samlende oppfatning. Men jeg har kunnet sjekke motorstøy og lysfølsomhet opp mot mitt gamle TRV30 (direkte test, side by side):PC330 er MINDRE lysfølsomt (definitivt) enn TRV30, men har kanskje hakket mindre motorstøy. For min del var størrelse/formfaktor kritisk i kjøp av nytt kamera. For de som ønsker å ta de riktig gode filmene i dårlig lys vil jeg anbefale å se på andre kamera. MEN...skulle jeg foreslå et kamera, så er jeg veldig happy med mitt Sony DCR 330 med innebygget 3 Megapixel stillbilde kamera, og nativ 16:9 format. AKIRA Er du enig i at PC330 sliter i mørket? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har ikke filmet særlig mye i mørket. Jeg bruker det ikke så mye privat at det gjør noe hvor det kunne blitt et problem. Jeg jobber som multimedia designer og bruker det litt i jobb. Og der er scene godt belyst. Så tipset her er om du vet du kommer til å ende opp et sted hvor det er mørkt, så prøv å planlegg og ta med lys eller tenkt litt kreativt. Royrogers: Etter siste settningen er det et spørsmålstegn. Det burde være et godt tips om at spørsmål er stilt. AKIRA Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har ikke filmet særlig mye i mørket. Jeg bruker det ikke så mye privat at det gjør noe hvor det kunne blitt et problem. Jeg jobber som multimedia designer og bruker det litt i jobb. Og der er scene godt belyst. Så tipset her er om du vet du kommer til å ende opp et sted hvor det er mørkt, så prøv å planlegg og ta med lys eller tenkt litt kreativt. Royrogers: Etter siste settningen er det et spørsmålstegn. Det burde være et godt tips om at spørsmål er stilt. AKIRA Jeg såg det var spørsmåltegn, men du spurtde hva vi ville gjøre med problemet. Du spurte ikke om det var et problem Lenke til kommentar
gotcha Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Det virker som det er mange faktorer å ta hensyn til og mange meninger blant de forskjellige,jeg får lese alle testene på akam en gang til nøye og så får jeg prøve å gjøre en bra vurdering ut fra dette,uansett har vel alle sine personlige favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå