RaZoR_ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei! Ryddet litt i gamle ting på rommet her i natt, og kom over ett "klenodie".. Det er en logitech mus, som ble ansaffet i 1987, med brukermanual og orginal driverdiskett. Manualen er av type 3-400 sider, på engelsk, mao bare ett språk! Noen som sitter med noe i samme gate? Magnus Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvorfor i all verden trenger man en så fet bok om hvordan man bruker musa? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) OMG! . Jeg syns mi mus er gammel, en 5-6 år gammel trådlaus logitech-mus. Fy f***! Hva kostet vidunderet nytt? Endret 9. mai 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
muffe Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Å dæven. Det er joet designmessig vidunder. Men hva står det egentlig i den manualen? Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har en nesten maken Logitech mus,men med 3 knapper og et scrollhjul på toppen. Snart så gammel at det er samleverdi på den Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 I know a mouse, and he hasn't got a house. I don't know why. I call him Gerald. He's getting rather old, but he's a good mouse. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 "Vidunderet" kosta ca 900kr i 1987, så hva det tilsvarer i dagens verdi vet jeg ikke. Når det gjelder den herlige, søte, lette manualen, så står det om musas bruksområder, hvordan peke rundt, og klikke. Har ikke lest såå mye i den men, måtte jo titte litt i natt - Hadde en manual av den størrelsen blitt levert med en mus i dag, hadde den innholdt alle verdens språk tror jeg! Musa er forøvrig "still going strong" - Jeg vurderer sterkt pro-gaming karriære med den Magnus Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 I know a mouse, and he hasn't got a house.I don't know why. I call him Gerald. He's getting rather old, but he's a good mouse. Lenge leve Pink Floyd. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hmm, musa på esken har 3 knapper, mens musa på bildet har bare 2 ? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Helt utrolig at det var PS2- kontakt på den! Men det var vel kanskje det på en god del 386- maskiner.. Fin mus, har ikke noen eldre, men har et Tandberg Data- tastatur, og et originalt IBM- tastatur. Gromme de.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 uhm, er det bare jeg som mener at det der ikke så ut som en PS2 kontakt? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 uhm, er det bare jeg som mener at det der ikke så ut som en PS2 kontakt? Jeg ser ingen forskjell, men så ser vi heller ikke hvordan "pinene" inni er. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 uhm, er det bare jeg som mener at det der ikke så ut som en PS2 kontakt? Ja... Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Pluggen er en god gammeldags 5 Pins DIN plugg. DIN = Deutsches Institut für Normung. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ikke bare deg enden. Ligna på sånn man hadde på gamle tastaturer Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Musa er forøvrig "still going strong" Hvis musen ikke er påkoblet via PS2, så hvordan kan han så bruke den? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Adapter? Kan være mulig, ja. *vente spent til neste gang trådstarter svarer* Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Servern min har faktisk DIN til mus og tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå