Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror både oppsetet til purify og mit vill falle i smak, de er begge basert rundt socket 754 og er ganske like, jeg bare la til litt mer detaljert info og skrev på priser. Disse oppsetene yter meget godt i spill.

Enig med andre her slut og post OT i denne posten!

Knutern: det kortet du snakker om er det jeg har satt opp og. Ska vist være bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Knutern: det kortet du snakker om er det jeg har satt opp og. Ska vist være bra :thumbup:

Alle ting taler for at det er et konge kort som etter sigende skal være et godt kort en liten stund fremover.

Dette med at kortet har agp og pci lock / lås er jo en stor fordel for da kan man jo klokke litt også, og det er jo bare fint. Kortet støtter opptil 3400+, så hvordan det blir med klokking av en 3400+ er jo uvist men som jeg har tro på er det nok noen nye bioser som venter rett rundt hjørnet.

sorry, jeg er ny her, hva er bump?

Bump betyr at du poster rett etter deg selv etter veldig kort tid (kan synde mot dette jeg også), det kan noen ganger ta litt tid for å få svar derfor dette med bumping reglene. Du ken selv bumpe trådene dine så de spammer første siden på hw.no med å legge inn egene innlegg men da blir moddisene fule.

Lenke til kommentar

En bra løsning for en gamer pc:

Chieftec Dragon Big Tower m/dør Sort

Kabinett m/360W DA-01B-D P4 / AMD

MSI K8T NEO-FSR Hovedkort Socket 754

K8T800, SATA/ATA, GbLAN, ATX, LYD

AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz

Socket 754, 1 MB cache, BOXED

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB

Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5

Helt grei ram minne, men du kan enda kjøre opp til Corsair XMS ram om du vil ha mere ytelse.

Gainward GeForce FX5700 256MB DDR 3,6ns

AGP, "Ultra/980XP",Tv-Out,2xDVI, Retail

Ett skjermkort i middelklassen som yter svært bra, ett bra kort og ha i påvente av

radeon x800 og geforce 6800 skal synke i pris.

Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB S-ATA

8MB cache 7200RPM

Sinnsyk bra disk, testvinner i S-ATA testen, yter mye men støyer også en del.

Samsung 19" CRT Syncmaster 957MB TCO03

Skjerm, DynaFlat

Dette oppsettet har jeg selv bestillt, blir og oppgradere minne og skjerm når x800xt kommer ut og dropper litt i pris, de andre delene kommer jeg til og sette over i en pc nr2 som jeg kommer til og kjøre som SPill server, FTP etc....

Det er mye snop som er på vei inn, så det kan lønne seg og ikke ta han helt ut ved pc kjøp akkurat nå.

Spar noen kr og vent litt, så kan det godt hende du sitter med en pervers gamer pc til noen tusenlapper mindre enn du først hadde trodd.

:)

Lenke til kommentar
Hihi, fikk 53000 til konfen nå nettopp jeg ja ;)

Ja vel? du hadde ikke noe ontopic tips å gi Iceman?

ja ja det var jo også offtopic! :blush: Men tror du vill bli fornøyd med de to siste oppsetene som er skrevet.

Nei, men han fikk det til å virke som om 20 000 var alle pengene i verden, så da kunne jeg jekke ham ned litt.

Så med andre ord er du en bortskjemt drittsekk.

Unnskyld hvis dette ble litt i groveste laget, men når det kommer en liten, stygg fjortiss og sier "Haha, jeg fikk 53 000 til konfirmasjonen, så dere tapere som ikke er født i rett slekt skal bare gå å dø!" så blir jeg så utrolig irritert. Hvorfor i **** skal det ha noe å si hvor mye penger man får til konfirmasjonen? Er det i det hele tatt noe å fokusere på hvor mye penger andre har, for så å dømme folk etter det? Jeg blir så ufattelig sur. :angry: Og jo, det var meningen at du skulle ta deg nær av det. Jeg tror faktisk du skjønner at jeg reagerer hvis du leser innleggene dine en gang til. Og du tror vel at 53 000,- er alle pengene i verden også? Det som du nettopp gjorde er så ufattelig tåpelig. Om noen synes jeg overreagerer får det heller være, det kan godt hende.

On topic:

Gainward GeForce FX5700 256MB DDR 3,6ns

AGP, "Ultra/980XP",Tv-Out,2xDVI, Retail

Ett skjermkort i middelklassen som yter svært bra, ett bra kort og ha i påvente av

radeon x800 og geforce 6800 skal synke i pris.

Det er ikke vits med 256MB DDR-minne på et skjermkort som yter slikt som FX5700. Det klarer ikke å utnytte det uansett.

Og hvorfor et K8T800-brikkesett når nForce3 250 snart er her? Tror personlig det er mye bedre og raskere. Jeg ville i alle fall kjøpt nForce3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...