Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hihi, fikk 53000 til konfen nå nettopp jeg ja ;)

Ja vel? du hadde ikke noe ontopic tips å gi Iceman?

ja ja det var jo også offtopic! :blush: Men tror du vill bli fornøyd med de to siste oppsetene som er skrevet.

Nei, men han fikk det til å virke som om 20 000 var alle pengene i verden, så da kunne jeg jekke ham ned litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja ja det var jo også offtopic! :blush: Men tror du vill bli fornøyd med de to siste oppsetene som er skrevet.

Nei, men han fikk det til å virke som om 20 000 var alle pengene i verden, så da kunne jeg jekke ham ned litt.

Jekke ham ned? :no: , han må da få lov til å være glad for at han fikk så ye penger! Kanskje du synes det er lite når du får over 2 ganger det han fikk... men la det bli med det! Finnes de som kunne ha jekket deg ned ganske mange hakk på samme måte. Desutten tviler jeg sterkt på at du fikk så ye penger :D , tror du lyver. Neida, men det kan jo være at han har 20K til pc og fikk mere men ikke vil bruker mer? Bare en tanke.

Lenke til kommentar
2. er det innebygde lydkortet bra nok til at jeg skal spille musikk i nye koss ur-40?

Det kommer an på hva slags lydkvalitet du forlanger. Jeg oppgraderte akkurat fra innebygd AC'97-lyd til et Audigy 2 ZS, og kvalitetsforskjellen var svært merkbar både for musikk og spill. Siden du skal ha en gaming-maskin bør du kanskje vurdere å investere i et lydkort på det kvalitetsnivået. Mange av de spillene som kommer fremover kommer til å ha støtte for EAX 4.0., og det gir en ganske annen innlevelsesopplevelse enn den du får med standardlyden. Kort i Audigy 2-serien er det laveste du kan gå om du ønsker støtte for EAX 4.0. For Thief - Deadly Shadows, som kommer i juni, listes faktisk Audigy som systemkrav. Det har jeg aldri sett før, men jeg mistenker at det kan bli en trend, så hvis du virkelig elsker gaming, ville jeg vurdert den ekstra investeringen om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Jekke ham ned? :no: , han må da få lov til å være glad for at han fikk så ye penger! Kanskje du synes det er lite når du får over 2 ganger det han fikk... men la det bli med det! Finnes de som kunne ha jekket deg ned ganske mange hakk på samme måte. Desutten tviler jeg sterkt på at du fikk så ye penger :D , tror du lyver. Neida, men det kan jo være at han har 20K til pc og fikk mere men ikke vil bruker mer? Bare en tanke.

Joda, selvfølgelig. Det var aldri intensjonen å være ekkel, men jeg er i litt ekstase nå, samtidig som han sier at han "har så mye penger at det ikke spiller noen rolle". :) Håper jeg ikke tolkes for å være et jævla rasshøl nå :p

Lenke til kommentar

Hihi, det er flott. Jeg er egentlig en kjernekar :p Vel vel.

La meg heller komme med noe konstruktivt. Skal du spille, så er AMD veien å gå. Selv kjøpte jeg meg en Intel p4 3,0, og jeg angrer egentlig ikke på det, men jeg kan ikke se grunnen til å gjøre det hvis du bare skal spille, da du virkelig ikke får særlig mange pluss, og et par minus. 64-bits serien, skal jeg være helt ærlig, er ikke av noen særlig nytte for deg, siden du bare skal spille. Spill kommer ikke til å støtte 64-bits prossessorerer før lenge, og til og med da, vil det ikke utgjøre en særlig stor forskjell. Du kan heller spare det lille mellomlegget, og hive det inn i kvalitetsRAM. De fleste nå til dags undervurderer RAM'en i systemet, og tror ikke det er noen forskjell på f.eks en Corsair og en Noname-brikke, noe det i -stor- grad ér.

- Grattis med 666 poster forresten. Du må være en helvetes til kar :p *gliser bredt* </tørr humor>

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Rammen er veldig viktig i dagen systemer, lave minne timings og lav buss hastighet til amd og relativt høyere timings og høyere buss til Intel.

A64 er vel det du for øyeblikket vill bli best fornøyd med grunnet ytelse pris forholdet, vill også tro at de nye prescott cpuene som er kommet kanskje kan bli ustabile pga varme hvis man skal ha stile kjøling osv.

666 Bodd i helvete før skjønner du ;)

Lenke til kommentar
takktakk allesammen, grattis me så mye penger til konfen dan, men karer, fikk en gullklokke til 22 grand og da, så et digitalcamera til 5 grand, og hele harry potter serien på engelsk, så ikke brag for mye din viktigper  :pKlokka

linken virka ikke.

Endret av knutern_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Gå for oppsettet til Purify.

Off-topic: prøver du å sette ny rekord i bumping IceMan^^ ?

Lenke til kommentar

blir litt dyrt hos den netshop, men komplett er jo bra, finenr jo mange bra hovedkort der og, så bruker jeg resten av Purify's geniale opsett, og forresten, ingentin slår Western Digital harrdisk (utenom raptor)

Lenke til kommentar

On topic:

Det korte jeg anbefaler ble jeg anbefalt av snekker`n og han som mange andre her vet hva de snakker om, og vi amatørene får suge til oss infoen og ta våre egene valg. Det kortet (Gigabyte) er stabil og veldig bra kort ifølge den testen jeg så, kanskje litt slapp et par plasser men du verden hva en liten bios oppgradering kan gjøre.

Off topic:

? du tenker på han 53k? trenger ikke ta opp lån for det vettu, penger ikke alt, kunnskap derimot for å ta et eksempel er mye mere verdt.

Og for all del ikke bup dien egende tråder så villt, moderatorer kan bli ille berørt av det -> rettningslinjene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...