arnosmith Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Heisann, jeg har et nf7 v2 hovedkort, og skulle gjerne hatt et par vifter til, desverre er det ikke noen ledige plasser på hovedkortet til fler vifter. Noen som vet hva jeg kan gjøre? ps: har ikke flere sånne store strømplugger til hdd/cd-rom ledig heller... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Trenger vel ikke mer enn en slik en http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124010&cks=PRL Lenke til kommentar
Mira Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Eller du kan være enda mer "hich-tech" og kjøpe en sådann Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 lol, går nok for den siste der ja, takk folkens Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Eller du kan være enda mer "hich-tech" og kjøpe en sådann du er vel en av de som har mobiltelefon også du?` Lenke til kommentar
Mira Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 du er vel en av de som har mobiltelefon også du?` :!: Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 lol, nei, vi ungdommer blir ikke påvirket av reklame Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kjøp heller en Rheobus fra sunbeam. Den tåler litt mer effekt på hver kanal og veldig mange har fin-fin erfaring med den! Koster litt mindre gjør den også. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Reklame, hva er det ? Er det sånn som går på TV ? Tror jeg har sett en TV en gang, husker ikke helt hvor da. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) det eneste jeg er redd for er at ledningene på disse *peker ned* ikke er lange nok når de sitter bakest i kabinettet... sunbeam vifte og jeg trenger strengt tatt ikke å regulere farten deres... Endret 9. mai 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Mira Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vet ikke hvordan det er med sunbeam rheobussen, men med Vantec sin får du med forlengelseskabler, så avstand til viftene er ikke noe problem Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 jepp, fant akkurat forlengelseskabler på microplex nå blir det full fres i kabinettet! Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 ok, har bestemt meg for en sånn: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMMFC1 og fire slike: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLF2B2RRPM Dette blir konge (har gjennomsiktig kabbis) Lenke til kommentar
_-CobrA-_ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 litt rotete viftestyring ... Do`h Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 litt rotete viftestyring ... Do`h hvorfor i helsike roter du opp en 6 dager gammel tråd? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det er egentlig ikke noe vits i å koble alle viftene på hovedkortet... i verstefall kan de forårsake ustabilitet i systemet... det du kan gjøre er å kjøpe vifter som går rett på en 4pins molex kontakt Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Det er egentlig ikke noe vits i å koble alle viftene på hovedkortet... i verstefall kan de forårsake ustabilitet i systemet... det du kan gjøre er å kjøpe vifter som går rett på en 4pins molex kontakt *kremt* som nevnt ovenfor, kjøper jeg en viftestyring fra zalman som har plass til alle viftene mine Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Om du har fått viftene dine? Disko Pc uten lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå