Elmud Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg fant ut at jeg skulle poste i denne kategorien siden jeg bruker Notepad til HTML kodingen min. Det som er problemet er at hvis jeg trykker på hvilken som helst tekstfil for å åpne den i Notepad, så ser jeg Notepad et pitte lite øyeblikk (bare blinker på skjermen) og så forsvinner det igjen. Det samme skjer når jeg prøver å åpne det fra Start --> Programmer --> Tilbehør --> Notepad Jeg kan ikke skjønne at jeg skal kunne ha gjort noe for at dette skal skje, og det var bare sånn en dag da jeg slo på PCen. Er det noen som har peiling på hva som kan gjøres for å fikse dette? Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 har du prøvd restart? blir det sånn med andre programmer? dessuten tror jeg dette skal postes i Programvare -> Windows Lenke til kommentar
Elmud Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 har du prøvd restart? blir det sånn med andre programmer? dessuten tror jeg dette skal postes i Programvare -> Windows Har restartet flere ganger. Er bare Notepad som er sånn. Har hatt litt problemer med Outlook, men jeg tror ikke det er noe sammenheng for det fungerer fint igjen nå (Outlook altså). Ja, det er vel egentlig der emnet skulle vært, men jeg tror ikke jeg har muligheten til å kunne flytte det... Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du kan jo prøve å fjerne den og så legge inn på nytt m/kontrollpanellet.... Hjelper ikke det så er det vel nok som en windows reinstall kan fikse.... Men det spørs om man gidder det da... Ellers så kan du jo legge inn f.eks TextPad i bruke det i stedet... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hmm ... merkelig ... windowsknapp + R -> notepad Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 flyttes, da det er rimelig sikkert at det ikke er HTML koden sin feil at notepad ikke starter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå