OscarWoHA Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei. Lurte på om jeg skulle skaffe meg sommerjobb på Rema 1000 eller Spar. Tror dere det er for sent? Tar de i mot meg selv om jeg er 17 år? Hva bør jeg forvente å tjene? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Aner ikke om de tar inn folk om sommern, men lønna er 77,50 nå... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vel det koster iallefall ingenting å spørre Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Aner ikke om de tar inn folk om sommern, men lønna er 77,50 nå... 76,- tjener jeg. Er ikke fullt 17 ennå da. Jobbet siden sent sist sommer da jeg var i slutten av 15 årsalderen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Du kan jo prøve, men du er nok altfor sent ute. Jeg søkte sommerjobb hos Rema for mange år siden, det var like før ferien, og da dro kjerringa fram en DIGER perm med sikkert 200 søknader i, og la min underst. Hørte aldri mer fra dem. Er ekstremt mange ungdomsskole/videregående elever som søker sommerjobb hos de. Må nesten begynne å søke rundt jul hvis du skal ha en sjans i det hele tatt. Jobbmarkedet er hardt. Endret 9. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Gleder meg til å gå lærling. Er så lei av disse kjedelige bærejobbene og kassejobbene . Blir kjekt å endelig kunne drive på med noe yrkesretta Lenke til kommentar
OeO Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg skal jobbe i borrettslaget i sommer jeg, klippe gress noen uker. deilig jobb i sola det... Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Det kommer vel an på hvor du bor og da. En kompis av meg søkte på et par jobber her og fikk to av de... med en gang, og uten relevant erfaring! Et tips er vel å søke på butikker som ikke mange andre søker på. I store byer som Oslo, så er det kanskje ikke så lurt å søke på RIMIen i sentrum f.eks... hehe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) 77 flasker i timen i 7,5 time blir jo bare 577 om dagen. Hvis man da jobber 37,5 time i uka så er vi da oppe i 2887,5 flasker i uka. Overtid er valgfritt PS! lykke til Endret 9. mai 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 holy crap?! 76kr timen??? der jeg jobber tjener <18 96kr eller var det 104? uansett!! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Aner ikke om de tar inn folk om sommern, men lønna er 77,50 nå... 76,- tjener jeg. Er ikke fullt 17 ennå da. Jobbet siden sent sist sommer da jeg var i slutten av 15 årsalderen. Hehe, nei, ny tariffavtale... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er vel bare å søke da...man kommer ingen vei uten å søke... btw, kanskje litt feilposta? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Denne tråden har da ingenting under politikk, religion og samfunn å gjøre. Flyttes. Lenke til kommentar
kag Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det er nok litt sent å skaffe seg sommerjobb nå, ja. Skal man sikre seg en sommerjobb bør man begynne å lete allerede rundt juletider. Men det skader ikke å stikke innom noen av vikarbyråene i nærheten av der du bor. Det kan godt hende at de trenger noe når sommerferieavviklingen starter. Men dersom du er under atten vil du nok ikke stille sterkt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hvordan er det med hotelljobber da? Noen som har prøvd å få seg noe der? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg søkte på hotell i går, kanskje litt sent? Jeg blir vel fattig i år også Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Jeg søkte på hotell i går, kanskje litt sent? Jeg blir vel fattig i år også Hva søkte du som? Edit: Folkens, hvordan er det å få seg jobb når man er under 18 år, og har seg fri ett år? Endret 16. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) heh, jeg stakk ned enplass og spurte for 2 dager siden...fikk jobb jeg...114kr timen og lunch...men så er det over 18 og da... Endret 16. mai 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg søkte på hotell i går, kanskje litt sent? Jeg blir vel fattig i år også Hva søkte du som? Edit: Folkens, hvordan er det å få seg jobb når man er under 18 år, og har seg fri ett år? Jobbe i butikk kanskje..? Ikke store krav til utdanning, og du kan jo jobbe på alle tider av døgnet siden du har friår.. Det med hotel er vel bare å være "klar".. Jeg satt meg på en liste, men fikk beskjed om at det var fullt og at dem ikke trengte folk.. Så plutselig en dag i ferien stod dem der uten oppvasker og ringte meg. Jeg var på jobb innen 5 minutter og inn i "spillet". I dag, 2 år senere, er jeg nattevakt. Har da gått hele "stigen"; Pikkolo, oppvask, servering og nattevakt. Kos å tjene 110 (kanskje lite, men pytt) spenn i timen for å se TV og leke med laptopen.. Hotelmat er jo ikke direkte ekkel heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå