el-asso Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har du denne uvanen ? crackmyknuckles Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ja, men jeg legger det ikke ut på Internett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 mens vi først er innpå det: hva er det som knekker, hvorfor kommer det lyd og er det farlig? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) slettet Endret 9. mai 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Skulle akkurat til å lage en tråd om dette! Knekking av knokler er deilig Får det også til med knærne, og det er godt :knekk: Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Liker best nakke og rygg-knekking. Gjør underverker etter noen timer foran pc'en. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Moren min er sykepleier, og hater at jeg gjør det. Man kan bli temmelig jævli i beina når man blir gammel ihvertfall. Dessuten, ta en titt på hvor tynne beinene i fingrene osv er... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Det har noe med leddvæske å gjøre, husker ikke helt hvordan det var, men noe slikt... Knekker selv jeg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg HATER det når folk knekker fingre. USJ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du knekker ikke selve leddet. Var en post om det der for evigheter siden (sikkert borte for lengst), det samler seg leddvæske i leddene over tid, og det blir et vakum i hulrommene. Når du strekker ut ledden er smellet du hører ikke selve leddet, men væska som dras ut av vakum. Ellerno sånt. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Selv knekker jeg nakke :knekk: og tomlene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har knukket fingre i ti år og skriver nå alle stiler på data... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Så lenge det ikke gjør vondt så skal det heller ikke være farlig har jeg hørt... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Tullpreik.. Man kan få leddgikt av det. Jeg har gjort det alt for lenge, uten at det har gjort vondt, og har etterhvert ganske svake ledd. Merker det f.eks. når jeg skal klippe gresset, eller måke snø. Stopp før dere ødelegger hendene deres Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Så lenge det ikke gjør vondt så skal det heller ikke være farlig har jeg hørt... Det er ikke vondt å røyke (tror jeg, har ikke prøvd selv) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Det har noe med leddvæske å gjøre, husker ikke helt hvordan det var, men noe slikt... Knekker selv jeg... Lite leddveske tror jeg det var. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Liker best nakke og rygg-knekking. Gjør underverker etter noen timer foran pc'en. Er vel akkurat det det ikke gjør. "Knekker" jeg nakken får jeg EVIG smerte etterpå. Gjør det endog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Tullpreik.. Man kan få leddgikt av det. Jeg har gjort det alt for lenge, uten at det har gjort vondt, og har etterhvert ganske svake ledd. Merker det f.eks. når jeg skal klippe gresset, eller måke snø. Stopp før dere ødelegger hendene deres Nei, man kan absolutt ikke få leddgikt av det. Leddgikt er det samme som for mye brusk, når man knekker, knekker man vekk brusk. Ergo; knekking av fingre har motsatt effekt. Det er med dette som med for høyt og for lavt blodsukker; begge deler er farlig. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 jeg "knekker" nakken (pga. skade så den blir helt stiv), fingre, tær , håndledd, skuldre, rygg og til tider knær og albuer... Det er IKKE sundt hvis det gjør vondt, jeg spurte lege... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Så lenge det ikke gjør vondt så skal det heller ikke være farlig har jeg hørt... Det er ikke vondt å røyke (tror jeg, har ikke prøvd selv) Du dør heller ikke av å røyke. Du faller ikke når du tar ett trekk liksom. Endret 9. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå