Tr1llobite Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har kjøpt meg ny maskin, og når jeg kopierte stashet fra den gamle maskinen (jeg puttet inni disken, kopierte og formaterte), så GLEMTE jeg å kopiere Delphi7\Lib mappen, hvor det ligger en unit med en VELDIG spesiell knapp inni, som jeg laget selv. Nå har jeg funnet en DCU fil i en annen mappe (der packagen til denne knappen lå), og vil gjerne prøve å decompile den, så jeg får knappen min tilbake. Jeg har googlet etter DCU decompiler, og fant en navigator på torry's delphi pages, men den funka jo selvfølgelig ikke (den var til D3-D5, som jeg merket etterpå)! Jeg bruker selv Delphi7, og nå lurer jeg på om det er noen som vet om, eller har, en fungerende DCU decompiler til Delphi7-kompilerte DCU'er. Takk på forhånd (hvis dere gidd å hjelpe meg, da ) Min e-mail addr. er [email protected], hvis noen gidder å sende noe Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det samme skjedde med meg en gang. Har Delphi 7, men det tok heldigvis bare en dag å skrive på nytt (det var en listbox jeg hadde lagd beregna på downloads, og som har progress bar, og stort sett alt som kazaa har som ikke TListbox har). En DCU decompiler hadde vært kjekt å ha, si ifra hvis du finner en for Delphi 7. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg har funnet mange, men problemet er at alle er demoer / dårlige. Uansett så tror jeg at jeg skriver hele knappen om igjen, fordi at på den tiden jeg skrev den skrev jeg veldig rotete kode. Det har forbedret seg kraftig nå Lenke til kommentar
Nuclear.Bomber Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 skrive egen knapp? hvordan? Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Nå kan du lure! Kjøp Mastering Delphi 7, og les kapittel 9 (tror jeg)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå