montesa Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 En kamerat av meg trykka på noe som gjør at jeg ikke får det vanlige påloggingsvinduet i XP, men en spesiell boks der brukernavn og passord skrives. Når jeg går inn på Control Panel og skal stille tilbake påloggingssekvensen til det originale, så får jeg en feilmelding om at jeg må avinstallere "Client Services for NetWare". Jeg tror dette har noe med nettverk å gjøre, siden "NetWare or Compatible Network" kommer opp som et eget nett under "Entire Network". Se screenshot av problemet. "NetWare" ligger ikke i "Add/Remove Programs", og jeg finner det heller ikke ved hjelp av RegCleaner. Har noen peiling på hvordan jeg kan få instillingene tilbake til originalt? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kan dessverre ikke så mye om dette. Men har et forslag likevel, sannsynligvis ikke det rette, men, men.. Når man går på egenskaper til nettverkstilkoblinger, får man jo opp ei liste med *Klient for Microsofr nettverk *Internett protokoll (tcp/ip) * etc.... Kan det ligge noe om netware der som kan fjernes tro? Uansett, lykke til, kommer sikkert noen som har vært borti det der før etterhvert. Lenke til kommentar
montesa Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Hmmm... Løser ikke problemet... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Bruk "systemgjenoppretting" i XP. Tilbakestill systemet til dagen før du fikk problemer! Lenke til kommentar
montesa Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Hehe... "Det enkleste er ofte det beste".. Takker.. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hehe... "Det enkleste er ofte det beste".. Takker.. Har hverfall funka for meg de gangene jeg har hatt problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå