Dr.Stranger Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ER det no vits? og er det no gode tips til hvordan man gjør det enklest og tryggest? Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Her er det en beskrivelse av det du snakker om: 9700 Mod Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 utrolig hvor mye det var og hente med en bedre kjøler(så linken din) So far I have taken this PowerColor 9700np from a stock of 275mhz to 410mhz without any artifacts or voltage mods. For comparison, the 9800 pro runs at 380mhz stock Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Takk for link det var jo enormt han fikk klokka og da! trur nok ikke jeg klarer så mye, skal sette på denne nå, på et 9800 PRO som bare klarte 410 stock. men har bestilt peltier kjøling til kortet så det bør bli litt guff i det Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ser ut som du har valgt bra kjøler der ja,ble suger selv på dette hvor kan man bestille tt kjøleren ! Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) www.netshop.no Det er mange som har tt vII, men bare sett netshop med vIII da den er helt ny. koster 395 om jeg ikke husker helt feil. Bytter ut en vga-silencer med tt nå for og se om den er bedre. har sikkert no resultater senere. Endret 9. mai 2004 av Dr.Stranger Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Skulle hatt av shimsen selv, skjermkortet mitt er så sinnsykt varmt.. men tør ikke, har prøvd før og den vil ikke av. Vet heller ikke om jeg tar så mye i da men.. Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Jeg varma opp området rundt shimsen først, da gikk den mye lettere av. Brukte bare en hårføner.. og veldig skarp kniv seff.. *edit* den tåler en del, bare du ikke kutter ned i selve printkortet Endret 9. mai 2004 av Dr.Stranger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå