Abruzzi Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvor kan jeg finne et norskt forum med noen som vil lage design til meg gratis? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Tviler det finnes slike forum med eneste hensikt å formidle slikt. Man er kanskje heldig å finner noen personer på hvert forum som kanskje er villige til å snekre sammen noe, men hvorfor ikke betale for det..? Noen må gjøre en jobb, noe man bør få betalt for. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Hvor mye koster et HTML design da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvor mye koster et HTML design da? Kommer jo helt an på.. Alt fra et par tiere til et par titusen.. Definer hva du skal bruke siden til. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Det er vanskelig å diskutere pris uten å vite kravene. f.eks skal det være med php, litt database etc. Lenke til kommentar
gather Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 har hørt med flere bekjente som driver med design de tar 400 kr eller.no i timen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 For ei lita personlig heimeside uten vanvittig masse innhold kan du godt slippe unna med en tusenlapp, mens om du skal ha ei meir offentlig side bør du nok kunne punge ut en del... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvor kan jeg finne et norskt forum med noen som vil lage design til meg gratis? Man skal ikke reklamere for andre forum her på hw.no, men har du hørt om et magisk ord: google! Fancy ord, huh? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vi har faktisk felere personer her som har snekret sammen enkle sider for folk som trenger det. Alt avhenger av hva du trenger og hvirdan du formulerer deg. I det siste har det blitt lynsjestemning straks noen har bedt om noe gratis, så det er viktig å være ydmyk. Personig er jeg mer fan av at man gjør litt av jobben selv, f.eks. at man få hjelp til å lage et grunndesign og så koder det selv - med hjelp fra oss når du skulle få problemer Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 sier bare en ting, kjør phpnuke hvis du ikke gidder å lage en side. Du kan øve deg på Tripod (www.tripod.lycos.co.uk) trenger du hjelp pm meg. Hvis noen nevner postnuke så sier jeg nei. Lettere å installere (tar 10sekunder mer med phpnuke) mindre moduler og blokker og mindre forum. www.phpnuke.org her får du phpnuke, slik kan siden din bli hvis du vil prøve. Det er ikke anbefalt å hoste på tripod av meg fordi de legger på en kode på slutten som skal lage ett banner på toppen av siden men som resulterer i to feilmeldinger på alle sider. Derfor er det lurt å betale for en host, hoste selv eller få en kompis til å hoste for deg Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Har mekka noe selv nå. www.javaspill.tk er det godkjent? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har mekka noe selv nå. www.javaspill.tk er det godkjent? Klikkbar link Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 uh... Sorry, this site is temporarily unavailable! The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information. Access to this site will be restored within an hour. Please try again later. http://www.geocities.com/spillher Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 uh... Sorry, this site is temporarily unavailable! The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information. Access to this site will be restored within an hour. Please try again later. http://www.geocities.com/spillher JA slikt skjer når siden har for mange besøkende. Derfor har jeg skaffet meg et webhotell som er klart til helgen håper jeg. Men den skal virke nå... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tja.. - Header! Lag en ny! - Kjeeedelige farger! - Tables til layout - Mangler CSS http://www.w3schools.com Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Hva slags farger anbefaler du da? Er ikke noe god i å lage header. Noen som kan hjelpe? Er Tables bokser eller? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ta en titt på linken jeg postet over, der er det faktisk mye nyttig informasjon for nybegynnere på området. Webdesignskolan har mange nyttige guider til photoshop.. Og så har man jo ColorMatch Remix da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå