Gå til innhold

Hvor finner man forum for meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler det finnes slike forum med eneste hensikt å formidle slikt. Man er kanskje heldig å finner noen personer på hvert forum som kanskje er villige til å snekre sammen noe, men hvorfor ikke betale for det..? Noen må gjøre en jobb, noe man bør få betalt for.

Lenke til kommentar

Vi har faktisk felere personer her som har snekret sammen enkle sider for folk som trenger det. Alt avhenger av hva du trenger og hvirdan du formulerer deg. I det siste har det blitt lynsjestemning straks noen har bedt om noe gratis, så det er viktig å være ydmyk. Personig er jeg mer fan av at man gjør litt av jobben selv, f.eks. at man få hjelp til å lage et grunndesign og så koder det selv - med hjelp fra oss når du skulle få problemer :)

Lenke til kommentar

sier bare en ting, kjør phpnuke hvis du ikke gidder å lage en side.

Du kan øve deg på Tripod (www.tripod.lycos.co.uk) trenger du hjelp pm meg. Hvis noen nevner postnuke så sier jeg nei. Lettere å installere (tar 10sekunder mer med phpnuke) mindre moduler og blokker og mindre forum.

www.phpnuke.org her får du phpnuke, slik kan siden din bli hvis du vil prøve.

Det er ikke anbefalt å hoste på tripod av meg fordi de legger på en kode på slutten som skal lage ett banner på toppen av siden men som resulterer i to feilmeldinger på alle sider. Derfor er det lurt å betale for en host, hoste selv eller få en kompis til å hoste for deg

Lenke til kommentar
uh...
Sorry, this site is temporarily unavailable! 

The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.

Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.

http://www.geocities.com/spillher

JA slikt skjer når siden har for mange besøkende. Derfor har jeg skaffet meg et webhotell som er klart til helgen håper jeg.

Men den skal virke nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...