Gå til innhold

er dette kabinettet å anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men sånn utenom feilpost så har Raidmax kabinettene generelt bra kvalitet, men du får det du betaler for. Syns personlig de er litt for skjøre og ikke spesielt dempende. Og kanskje litt harry, men det spørs jo helt hva _du_ liker.

En ting jeg ikke forstår er hvorfor folk spør om hva andre syns om de forskjellige kabinettene som du får kjøpt. Helt greit at man spør, men det burde være en smakssak og ikke noe som andre synes er pent.

Lenke til kommentar

Syns kabinettet ser fint ut, men ikke for mye i min smaks sans. Men så er dette et kabinett som du selv skal ha John^2004, og da er det din smak som teller mest. Og da skal du ikke sitte med et kabinett som vi andre liker og du avskyr. Velg selv slik at du er selv fornøyd.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt mye på å kjøpe meg nytt kabinett, hovedkort og hele pakka.. Jeg har Dell (Det er faktisk det j'*vligste kabinettet jeg har vært borti! :angry: )

Vel, er dette noe å anbefale? Har noen et tips, så tips i vei, OBS, jeg rett å slett AVSKYR dør foran cd-rommene.

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...U847WT&toc=3063

Han mener sikkert ikke bare utseende men om noen har det samme kabinettet og lurer da derfor på om det er kvalitet og er verdt kjøpet ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mye blod å svette du vil legge i et kabinett, men jeg vil anbefale å kjøpe et uten de vinduene og sånn, men har ca samme formen og mekke vinduer osv selv. Det er mye morsommere å vise frem til andre når du vet at du har jobbet litt for det selv

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt mye på å kjøpe meg nytt kabinett, hovedkort og hele pakka.. Jeg har Dell (Det er faktisk det j'*vligste kabinettet jeg har vært borti! :angry: )

Vel, er dette noe å anbefale? Har noen et tips, så tips i vei, OBS, jeg rett å slett AVSKYR dør foran cd-rommene.

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...U847WT&toc=3063

Vet.

Dell kabinettene får Q-tec til å virke som luksus :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...