Gå til innhold

Need help.. plagsom kamerat.

Anbefalte innlegg

Hva synes dere er best av ASUS A7N8X Deluxe og Abit NF7-S spør en kamerat av meg.. Jeg har sagt til han at det er Abit kortet, men han vil spørre om deres meninger om de kortene..

Kunne dere poste opp deres meninger om de to kortene her.. Plz... Han er så plagsom når han ber meg om å gjøre dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TATT IFRA HARDWARE.NO

Konklusjon

At nForce2 er et meget bra brikkesett er det liten tvil om. I de aller fleste tilfeller er nForce2 overlegent KT400-brikkesettet. Forskjellene er derimot ikke så store i applikasjoner som ikke drar nytte av den høye båndbredden som nForce2-brikkesettet tilbyr.

I tillegg til å være et svært raskt kort, tilbyr ASUS A7N8X Deluxe tilleggsutstyr som overgår det meste. Inkludert er to nettverkskontrollere, fire USB2-tilkoblinger, lydkort med surround, FireWire og Serial ATA. Sprøsmålet er vel egentlig om man kan kreve noe mer av et hovedkort i dag. Vi tviler på det.

http://www.hardware.no/tester/hovedkort/as...uxe/index9.html

Go for it ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes å huske fra en test de gjorde på hw\overklokking.no at Asus hadde best bundle, men Abit hadde bedre klokke egenskaper.

Du får heller ta en liten kikk på hw\overklokking sidene hvid du vil ha ,mer info(en absolutt interesseant artikkel!).

Lenke til kommentar

Skal du overklokke går du for Abit NF7-S, skal du ikke overklokke så stiller kortene sånn ca. like, så da kjøper du det billigste.

Grunnen til at overklokkere velger NF7 er muligheten til veldig høy vcore og vdimm, noe som Asus sitt kort ikke har...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...