Gå til innhold

Problemer med AMD 64


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, nå er jeg tilbake med stabilitet problemer.

 

Etter og ha flashet fungerte alt fint, men jeg fikk div andre problemer med OS som gjorde det nødvendig med format..

 

Så nå sitter jeg igjen med problemer, fikk tips av NetShop om og innstallere alle drivere med kun C:/ disken for og så benchmarke litt..

Hvis dette fungerte skulle jeg prøve og klokke opp igjen, for og så koble til en og en disk..

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Scorte 6852 3dmarks i 03..

 

uklokket?

Er det så mye og hente på og kjøre rammen på 400mhz.

Jeg fikk aldri kjørt en runde 3dmark03 med rammen på 400....

Men på 333mhz får jeg 6500 uklokket...

Gidder du å klokke ned til 333mhz og se hva du får?

Lenke til kommentar

Huff a meg, Abit kortet er nå på vei til NetShop for retur/testing..

 

Kundebehandleren jeg snakket med sa jeg ikke kunne bytte det siden det var brukt (hvis det ble aktuelt og det evt er defekt)..?

 

Jeg vil da tro at selv om kortet funker kan jeg bytte det? Det har enda ikke gått 14 dager siden jeg fikk pakken fra NetShop..!

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm, snakket med NetShop i dag.

 

De hadde funnet problemet, egentlig latterlig at jeg ikke kom på det, eller et noen tenkte på det...! :blush:

 

Altså *kremmt* det som var feil var at standard volt på HK var 2.5V, mens det vanligvis er 2.6V.

 

Trenger jeg og si mer, med en gang voltstyrken på ram'en ble skrudd opp fungerte det akkurat som det skulle! :)

 

Takker for alle svar i denne topic'en, sitter nå og venter på den (s****'s) Posten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...