Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Bruce Willis er ikke Oscar-materiale. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Bruce Willis er ikke Oscar-materiale. Jeg syns nå han var flink i Tears of the Sun, og den Sjette Sans! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Synes han er kul i "The Whole Nine Yards" også, jeg..... Pantera Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hmm.. rart at ingen har nevnt Dustin Hoffman's prestasjon i Rainman. Første gangen jeg så den filmen trodde jeg seriøst han var tilbakestående (5-6 år siden). Guy Pearce spiller fremragende i Memento (en av de beste fimene jeg har sett). Men vet ikke om noen spesielle kvinnelige presentasjoner.. :l Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 har ikke sett Memento, og hater meg selv for det.. virker som en genial film! Dustin spilte bra som tilbakestående, men det gjorde gutten i Mercury Rising og Ed Norton i The Score og... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hmm.. rart at ingen har nevnt Dustin Hoffman's prestasjon i Rainman. Første gangen jeg så den filmen trodde jeg seriøst han var tilbakestående (5-6 år siden). Han fikk oscar, så det er bare her han ble glemt. har ikke sett Memento, og hater meg selv for det.. virker som en genial film! Dustin spilte bra som tilbakestående, men det gjorde gutten i Mercury Rising og Ed Norton i The Score og... Ed Norton "spiller" tilbakestående som kamuflasje for at han ikke skal blir busted, det er ikke mange scenene Endret 30. mai 2004 av dub Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 har ikke sett Memento, og hater meg selv for det.. virker som en genial film! Dustin spilte bra som tilbakestående, men det gjorde gutten i Mercury Rising og Ed Norton i The Score og... Han fikk oscar, så det er bare her han ble glemt. Ed Norton "spiller" tilbakestående som kamuflasje for at han ikke skal blir busted, det er ikke mange scenene Har sett filmen, vet hva den går utpå, er klar over hva han gjorde.... Gjør det ikke mindre imponerende Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Er det ikkje Kevin Spacey som speler tilsynelatande "tilbakeståande" med halt fot eller noke sånt i De mistenkte? har ikkje sett filmen på evigheter...så kan hende eg tar skrekkelig feil her...men uansett...bra skuespelarprestasjon! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Arnold Schwarzenegger i "Hercules I New York" hvorfor fikk han ikke oscar for denne rollen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Og der kom det en edit * *dobbelt post* Endret 13. mai 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Æsj da, kommer ikke på noen spesielle.. men det er da så mange Liker personlig Edward Norton i Fight Club -Men kanskje den beste skuespiller prestasjonen må være John Cleese i Monty Pyton and the Holy Grail, den er bare helt utrolig -Også selvfølgelig Charlie Chaplin i omtrent alle filmene hans -Og Paul Newman i The Hudsucker Proxy og The Sting og Butch Cassidy and the Sundance Cid. -Og Tim Robbins i the Hudsucker Proxy( The Shawshank Redemtion også antakeligvis, men den har jeg ikke sett ) -Og Audrey Tautou i Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain (bare noen...) Og masse masse flere... Endret 13. mai 2004 av So Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har også Jack Nicholson i Gjøkeredet.. genialt...indianeren skulle jo hatt oscar for beste birolle.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har også Jack Nicholson i Gjøkeredet.. genialt...indianeren skulle jo hatt oscar for beste birolle.. My pop was real big. He did like he pleased. That's why everybody worked on him. The last time I seen my father, he was blind and diseased from drinking. And every time he put the bottle to his mouth, he don't suck out of it, it sucks out of him until he shrunk so wrinkled and yellow even the dogs didn't know him. Klassisk! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Björk i Dancer in the dark er på grensen til spooky. Det ryktes at dama måtte ha psykiatrisk behandling etterpå fordi hun levde seg så til de grader inn i rollen. Den kjerringa der trenger hjelp uansett, orket ikke se mer en litt på den filmen, hun spilte helt forferdelig, enda verre en musikken hennes, og det skal mye til. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kavin Bacon sin rolle i "Sleepers" Han er skapt for den rollen. Haley J. Osment sin rolle i A.I er heller ikke så dum. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kavin Bacon sin rolle i "Sleepers" Han er skapt for den rollen. Haley J. Osment sin rolle i A.I er heller ikke så dum. Verken spiste eller drakk noe de nærmeste 10-15 min etter Mr. Bacon gjorde sitt inntog i The Sleepers... bra rolletolkning Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Så nettopp A Clockwork Orange for ørtene gang. Fantastisk mye bra skuespill der. Spesielt Malcolm McDowell som Alex... superdupert. Dim er jo knallgod også. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 John Travolta i Face Off....Helt konge! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Som trådstarter sier, det må være Ellen Burstyn som Sara Goldfarb i requiem for a dream. For alle som ikke har sett den filmen, SE DEN! Den er en av tidenes klassikere, og burde egentlig vært pensum i 9. klasse på skolen. Mannlig skuespiller..Tom Hanks i Forrest Gump er jo nevnt. Bob Geldoff gjorde en strålende innsats i The Wall Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Russel Crowe spiller genialt bra i "The insider". Al Pachino gjør også en bra innsats her. Julia Roberts i "Erin Brocowich". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå