Jonki Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Mannlig : Tom Hanks i Saving Private Ryan og Forrest Gump Kvinnelig : Britney Spears i Crossroads Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Björk i Dancer in the dark er på grensen til spooky. Det ryktes at dama måtte ha psykiatrisk behandling etterpå fordi hun levde seg så til de grader inn i rollen. Blandt gutta synes jeg Elijah Woods tolkning av Frodo er ganske glitrende. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Mannlig: Johnny depp i nær sagt alle filmene har har spilt i.. han er vanvittig bra og en av de mest fleksible mannlige skuespillerne jeg har sett på lenge. Var på tide at noen nevnte Mr. Depp! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Mannlige skuespillere? Sir Sean Connery i Finding Forrester, Tommy Lee Jones i Hunted, US Marshalls, The Missing og ikke minst i Rules of Engagement og sist men ikke minst John Travolta i The Generals Daughter. Kan legge til at Sir Anthony Hopkins også er en glimrende skuespiller. Kvinnelige skuespillere? Nesten alt av Meg Ryan. des,OUT! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Syntest Nicolas Cage er utrolig dyktig. For å trekke frem et par av filmer, The Rock, face off, con air Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Björk i Dancer in the dark er på grensen til spooky. Det ryktes at dama måtte ha psykiatrisk behandling etterpå fordi hun levde seg så til de grader inn i rollen. Blandt gutta synes jeg Elijah Woods tolkning av Frodo er ganske glitrende. Björk var/er, såvidt jeg vet, ikke vant til en slik massiv kontakt med mennesker i en slik situasjon, og det hendte av og til at hun ganske enkelt forlot settet fordi hun ikke klarte mer. Hun var visst borte fler dager i ett av tilfellene. Filmen er fantastisk og grep meg veldig. Jeg elsker musikken hennes, og hun skulle vise seg å være en god skuespiller i tillegg. Ihvertfall i musical sammenheng Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Blandt gutta synes jeg Elijah Woods tolkning av Frodo er ganske glitrende. Jeg synes han spilte Frodo fantastisk ensformig. Det kan være en eller annen bak kamera (Peter Jackson) har delskyld, men etter festen i Hobbitun og helt til den glade slutt, har han stort sett det samme uttrykket klistra på fjeset hele veien gjennom. Når en bare har sett den første filmen, er han helt super, men med tanke på at det faktisk var snakk om elleve timer film, var jeg forbanna lei det slappe fjeset hans i toeren og treeren. Nå var det meg, da, og jeg lot meg irritere litt, men fint ikke alle opplevde det samme. Men Sam var fantastisk. Pippin var perfekt som en litt sårbar og veldig klønete hobbit, og påførte meg noe godt å le av. I den scenen der Pippin og Gandalv skal ri vekk, og Pippin skal skilles fra Munti, er helt fantastisk, synes jeg. Tolkningen av Pippin synes jeg er en fin blanding av drama og humor. Gollum var for humoristisk... Vil ikke si noe om beste rolleprestasjon. Jeg har litt vanskelig for å skille ut noen veldig spesielle. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Og vi må ikke glemme Ali G! Har ikke fått med meg at Vin Diesel spiller på selvironi, men Ali G e no i alle fall god på det! Det er det jeg heller ikke har skjønt.. Ali G er noe heeeeeelt annet enn vin Diesel, er det ikke? Han sa jo i et intervju ang XXX at han ville ut med et budskap osv. Det skjønte jeg ikke så mye av.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Kevin Spacey i K-Pax og i American ...(?) no husker eg faktisk ka filmen heiter...går i surr...så mange like titler.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er ikke så ofte noen klarer å heve seg over den jevne kvaliteten som utvises i de beste filmene vi får servert. Men av og til kommer det en prestasjon som uthever seg. Halle Berry i Monster's Ball er et slikt tilfelle. Bare synd dama ikke gjør en like bra rolle i flere av sine filmer. Men det er godt å vite at hun kan få det til når hun får muligheten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jack Sparrow var en morsom fyr ja, men når det gjelder skuespiller prestasjoner har Depp gjort bedre, bl a Edward Scissorhands... Det samme gjelder Nick Cage, hans beste rolle er så klart (IM(fucking important)HO) Matchstick Men.... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jack Sparrow var en morsom fyr ja, men når det gjelder skuespiller prestasjoner har Depp gjort bedre, bl a Edward Scissorhands... Enig der... Jack Sparrow var morsom, men Edward Scissorhands... Kan fortsatt huske første gang jeg så den. DET kaller man skuespiller... Flink den mannen! Kevin Spacey var også bra i Usual Suspects. Vi har jo også Marlon Brando i Gudfaren.. Kåret til den beste rollen noensinne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Kevin Spacey i K-Pax og i American ...(?) no husker eg faktisk ka filmen heiter...går i surr...så mange like titler.. American Beauty Selv om de kanskje ikke er de beste hver for seg, syns jeg den beste duo'en er Travolta og Jackson i Pulp Fiction. Footrub scenen er like morsom hver gang! Lenke til kommentar
pekle Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Marlon Brando i Gudfaren Sissy Spacek i Badlands Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Rart ingen har nevnt Matt Damon's innsats i Good Will Hunting, eller Robin Williams i samme film....i tillegg til mange andre filmer....Dead Poets Society, Birdcage m.fl. Veldig enig i det. Robin Williams er utrolig bra i den filmen, med tanke på rollene man er vant til å se han i, er det veldig bra det han presterer i Good Will Hunting. Dead Poet Society er også av lignende kaliber. Matt Damon gjør forsåvidt også en bra prestasjon, han kler rollen veldig godt. Kvinnelige har jeg ikke tenkt noe spesielt over, men Kate Winslet er ikke så gæ'ærn i Titanic. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Foruten Johnny Depp sine roller : * Tony Montana (Al Pacino) - Scarface * Arnie (Leonardo di Caprio) - Whats eating gilbert grape * Keiser Soze (Kevin Spacey) - The usual suspects (men det var Benicio Del Toro som hadde den kulest rollen i denne filmen) * Jeffrey Goines (Brad Pitt) - 12 monkeys * William Walace (Mel Gibson) - Braveheart * Adrik Vas (Peter Stormare) - Bad Company (digger Stormare som russer!) * Forrest Gump (Tom Hanks) - Forrest Gump rekker ikke alt, det er sent svak for Sean Penn også... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Mannlige: Sean Penn i I am Sam Kvinnlige: Nicole Kidman - akkurat i det hun hever det ene øyenbrynet i filmen Moulin Rouge. Dette skjer mens Ewan mcgreagor synger: your song til henne:) Super duper scene Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 YES! I am Sam var en kongebra film! Veldig rørende Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Sean Penn i I am Sam Det var den jeg leitet ettter. takker * Sam Dawson (Sean Penn) - I am Sam ellers * Ben Sanderson (Nicolas Cage) - Living Las Vegas * Raoul Duke (Johnny Depp) - Fear and Loathing in Las Vegas * Jack Jordan (Benicio Del Toro) - 21 Grams Endret 12. mai 2004 av dub Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 * Jeffrey Goines (Brad Pitt) - 12 monkeys jeg synes Bruce Willis ble snytt for oscar for beste manlige hovedrolle der. han ble faen meg ikke nominert engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå