AndersT2 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvem skuespiller prestasjon syntes du er den beste som er fremført, både av mannlige og kvinnelige skuespillere. For kvinner er det ett lett valg,det er mange gode men ingen slår hva Darren Aronofsky greide å få ut av Ellen Burstyn i "Requim for a Dream". For mannelige skuespillere er det litt verre, jeg glemmer sikker en eller annen, men hva Ed Harris gjør i "The Abyss" er rett og slett enormt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kvinnelig: Jodie Foster i Silence of the Lambs (og Contact for den slags skyld) Mannlig: Tom Hanks i Forrest Gump, Ed Norton i American History X og there is no spoon gutten i Matrix Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 han derre guttungen i 6th sense var ganske god til å være så ung. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vin Diesel i Pitch Black! Elsker den filmen Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 En veldig bra prestasjon syns jeg er Colin Farrel i phone booth.. Ellers har en jo Denzel Washington. Alt han gjør er dritbra: John Q Remember The Titans Training Day Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kvinnelig: Jodie Foster i Silence of the Lambs (og Contact for den slags skyld) Mannlig: Tom Hanks i Forrest Gump, Ed Norton i American History X og there is no spoon gutten i Matrix Indeed! Tom Hanks var også utrolig bra i Saving Private Ryan... Anthony Hopkins i Hannibal og Silence... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 1. Gary Sweet i rollen som politisjefen i den australske serien Stingers 2. Kevin Spacey i The Negotiator og American Beauty 3. Jean Reno i The Crimson Rivers 4. Ian McKellen som Gandalf og som nazisvinet i Apt Pupil Quintilian har talt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Mannlig: Malcolm McDowell i A Clockwork Orange, Al Pacino (Godfather 1-2-3), Edward Norton sammen med Brad Pitt i Fight Club, Johnny Depp i Edward Scissorhands (m.fl.), Christian Bale i American Psycho, John Travolta i Saturday Night Fever. Kvinnelig: Ellen Burstyn i Requiem for a Dream, Uma Thurman i Kill Bill og Pulp Fiction, Frances McDormand i Fargo. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Dere har konge forslag, masse gode filmer jeg har glemt! Er spesielt enig med 6 Sans gutten, og Colin Farrell.. Er ikke sikker på om Pitch Black imponerte meg noe særlig... Syns egentlig det var en typisk Vin Diesel film... Vet han har gjort noe bra (f eks Boiler Room) men mener at han ikke er i nærheten av Spacey, Hanks eller Travolta... Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Mannlig: Tom Hanks i Forrest Gump Tror jeg må si emg enig der. Så faktisk filmen for bare noen dager siden for sikkert 10ende gangen. Tom Hanks er virklig helt fantastisk i den filmen. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Mannlig: Tom Hanks i Forrest Gump Tror jeg må si emg enig der. Så faktisk filmen for bare noen dager siden for sikkert 10ende gangen. Tom Hanks er virklig helt fantastisk i den filmen. Det er han. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Tom Hanks spiller ufattelig bra i Forrest Gump, ja! Ellers synes jeg Johnny Depp som Jack Sparrow i Pirates of the Caribbean var veldig bra. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vanskelig å nevne en bestemt film. Al Pachino har gjort mange bra titler (les Gudfaren/Scarface), ellers som nevnt ovenfor er Denzel W. en god kandidat på noen av filmene sine. Mel Gibson har også et talent for å virkelig leve seg inn i rollene sine. Merklig at ingen har nevnt Jack Nickelson enda.... En av tidenes største. Bare se på Gjøkeredet. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Vin Diesel i Pitch Black! Elsker den filmen HVA? Han er vel omtrent den minst talentfulle "skuespilleren" jeg vet om. Ok, kanskje han har vært med i noen filmer med masse action osv, men han er så absolutt ingen god skuespiller forde.. Det eneste han har, er store muskler og en helvettes dyp stemme! Endret 9. mai 2004 av merl1n Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vin Diesel i Pitch Black! Elsker den filmen HVA? Han er vel omtrent den minst talentfulle "skuespilleren" jeg vet om. Ok, kanskje han har vært med i noen filmer med masse action osv, men han er så absolutt ingen god skuespiller forde.. Det eneste han har, er store muskler og en helvettes dyp stemme! Jaha det var din mening... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Åh, det er så mange å velge mellom. Kvinnelig: Tja, Susan Sarandon i "Thelma and Louise". (hun passer også veldig godt i "Children of Dune". Susan Sarandon er svært begavet og har mange strenger å spille på som skuespillerinne, noe som gjenspeiler seg i de forskjellige filmtypene hun har vært med i. Jeg liker også godt "The witches of Eastwick", hvor Jack Nicholson er i sitt ess (synes nå jeg) som ikke bare en liten djevel, men bokstavelig talt en djevel.. Sigourney Weaver for Alien filmene! Hun satte en ny standard og viste at det faktisk finnes heltinner i filmer, og ikke bare helter. Den første filmen vil aldri bli dårlig, for hele atmosfæren i den er fremdeles fantastisk, som f.eks. Bladerunner. Demi Moore - også veldig bra skuespillerinne Mannlig: Johnny depp i nær sagt alle filmene har har spilt i.. han er vanvittig bra og en av de mest fleksible mannlige skuespillerne jeg har sett på lenge. Patrick Swayze - har vært med i mange svært gode filmer, f.eks. Ghost (med Demi Moore), To Wong Foo m.m. EDIT: Angående Vin Diesel. (renser strupen). Jeg kunne absolutt ikke fordra det teite trynet hans i Pitch Black, men etter å ha sett filmen 2-3 ganger, begynte jeg å venne meg til ham, og skjønte etterhvert (jeg er lang i lunta) at det handler mye om SELVIRONI. Han har en utrolig ironi og spiller 100% på det, hvilket gjør at mange synes han er kvalm, mens andre oppfatter ironien og ler med ham. Jeg kunne alltids si at han aldri vil bli noen stor skuespiller, men du vet aldri.. se bare på Harrison Ford som fikk helterollen sin i Star Wars bortimot tilfeldig. Tommy Lee Jones har ikke akkurat det vakreste ansiktet heller, men er en sabla god skuespiller. Endret 9. mai 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Mr Depp i Pirates of the Caribbean. Og vi må ikke glemme Ali G! Har ikke fått med meg at Vin Diesel spiller på selvironi, men Ali G e no i alle fall god på det! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeremy Irons The Mission (mot Robert DeNero) er en av de beste filmene jeg har i hylla. Peter O'Tool i Lawrence of Arabia er også en sterk prestasjon. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hmm.....Vin Diesel har fortsatt til gode å imponere meg.....han har spilt i noen helt ok filmer, men å si at han er en glimrende skuespiller...... Rart ingen har nevnt Matt Damon's innsats i Good Will Hunting, eller Robin Williams i samme film....i tillegg til mange andre filmer....Dead Poets Society, Birdcage m.fl. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå