Dr.Stranger Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Topic sier vel alt. er redd for at hvis jeg bruker makt så kan jeg komme til og ødelegge det, og det er jo ikke no særlig Noen som vet hvordan den er festa? kan se limt ut.. Endret 9. mai 2004 av Dr.Stranger Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 På mitt kort, er det bare to skruer som holder viften og den ribba bakpå. Når jeg løsna de skruene, løsna den av seg selv. Er litt lenge siden jeg gjorde det da Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 hohohoho oooohhh boy husker første gangen jeg gjorde, daaaaaaaaaaaamn, jeg var sjit nervøs. Saken er sånn,mann: Kjølern bak er limt fast 2004, så det er vanskelig å få den bare av. det du gjør er: kjører 3dmark03 full loop, default, 3 ganger, eller i ca.45min (1time er sikkert best), så tar du hårføner, legger det på bordet og blåser rett mot kjølern. så tar du tang (tynn en, ikke sånn vanlig) tar godt tak, og bruker makt når du river den av. den kommer til å bøye seg osv, og du kommer til å skjelve som bare pokker , men dra i hardt. pass på at ene siden på tanga ikke skraper borti noe på selve kortet, jævlig viktig altså. Men saken er at kjølern MÅ være varm, så varm som mulig, så limet ikke holder så godt fast, men ikke overdriv. prøv ett par ganger, om det ikke går, sier du ifra her Men det er iaff sånn jeg gjorde det 1) 3dmark03 i loop i minst 45min. 2) hårføner (om kjølern ikke er varm nok, ellers så kan du bare gi f ) 3) bruk makt, men forsiktig med printkortet. Vipp den opp og dra. Lykke til PS: Det er lov å være nervøs Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Takker for svar, slenger i kortet uten kljøler nå og bare lar den gå til post og så skru av[uten eksta 12volt]. får håpe det går da. Tenkte og montere en TT giant III og se om den duger. Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Det fungerte glimrende. Men for og bruke mindre tid: Ta av vifta og kobl til kortet i 10 sek, så er det like varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå