Tabaqui Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) St.Hanshaugen, fredag (28.mai) kl 18 med grillmat kan jo være en plan. Høres ut som en bra plan. Fraggletrollet: hadde du giddet å fange litt grillkull og tennvæske siden du bor i nærheten? Kan jo bare splitte regningen på de som kommer. Endret 24. mai 2004 av Tabaqui Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 vi må ikke glemme å ordne melding og veianvisning på www.hardware.no + www.overklokking.no.... og det må IKKE være i sommerferien.. da er nokk de fleste på ferie (borte) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Kan nok fikse ved osv, må bare vite sikkert at det blir noe av *lure på hvordan jeg skal bortforklare til kompiser at jeg sitter og griller med masse ukjente folk * Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg tror som flere har nevnt før at det trengs en 3-4 dagers poll her for at vi skal få fastsatt tidspunktet. Dette da for oslo området.(kanskje poll for andre steder også?) Jeg er meget gira på et møte i løpet av de kommende helgene. Peppes er et godt alternativ etter min mening. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kommer jeg visst det blir noe i oslo. Blir 16 om et par ukers tid. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg møter opp i morgen med engangsgrill og grillmat i nederste delen av St.hanshaugen (ved drosjeholdeplassen). Håper at flere dukker opp! Det ser jo ut som at været blir fint, så alt skulle jo ligge til rette! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 er det noen moderators som er i fra trondheim da? vi trenger en som kan lede det her i trondheim Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 er det noen moderators som er i fra trondheim da? vi trenger en som kan lede det her i trondheim sa mora di ta du måtte ha voksne med ? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg møter opp i morgen med engangsgrill og grillmat i nederste delen av St.hanshaugen (ved drosjeholdeplassen). Håper at flere dukker opp! Det ser jo ut som at været blir fint, så alt skulle jo ligge til rette! Hvorfor ikke tårnhuset, ev. der omkring? Mye mer gress og sol! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 er det noen moderators som er i fra trondheim da? vi trenger en som kan lede det her i trondheim sa mora di ta du måtte ha voksne med ? nei, men kjekkt at noen kan ordne med plass og div.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan ikke akkurat si det er spesielt vanskelig å ordne med plass. Festningen eller marinen er to greie alternativer. Lian går også, men da blir det trikk eller biltur. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg møter opp i morgen med engangsgrill og grillmat i nederste delen av St.hanshaugen (ved drosjeholdeplassen). Kommer også. Håper fler dukker opp. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kommer sikkert til å stikke innom, men tror ikke eg blir lenge. 6, it was? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan ikke akkurat si det er spesielt vanskelig å ordne med plass. Festningen eller marinen er to greie alternativer. Lian går også, men da blir det trikk eller biltur. marinen er fint, men passer vell ikke på kvelden på en fredag elns Joa festningen og marinen er en fin plass, da griller vi der? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg møter opp i morgen med engangsgrill og grillmat i nederste delen av St.hanshaugen (ved drosjeholdeplassen). Håper at flere dukker opp! Det ser jo ut som at været blir fint, så alt skulle jo ligge til rette! Hvorfor ikke tårnhuset, ev. der omkring? Mye mer gress og sol! Møtes på den enkleste plassen og beveger oss derfra tenkte jeg... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Unnskyld at jeg spør, men hvor i oslo er st.hans haugen? er det mulig å parkere der? eller i området? Trikk passer meg ikke noe særlig. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan ikke akkurat si det er spesielt vanskelig å ordne med plass. Festningen eller marinen er to greie alternativer. Lian går også, men da blir det trikk eller biltur. marinen er fint, men passer vell ikke på kvelden på en fredag elns Joa festningen og marinen er en fin plass, da griller vi der? Grilling på marinen that is Hvem vil melde seg frivillig til å ordne osv? hva med en egen side for bare tr.heim's møte? Når? Hva med "18 juni fredag" ? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ok, 80% sikkert at jeg kommer til st.hans haugen. Vi møtes. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Kan ikke akkurat si det er spesielt vanskelig å ordne med plass. Festningen eller marinen er to greie alternativer. Lian går også, men da blir det trikk eller biltur. marinen er fint, men passer vell ikke på kvelden på en fredag elns Joa festningen og marinen er en fin plass, da griller vi der? Grilling på marinen that is Hvem vil melde seg frivillig til å ordne osv? hva med en egen side for bare tr.heim's møte? Når? Hva med "18 juni fredag" ? Eller itj fordi det er dagen skoleferien starter, og da skal jeg og flere andre sikkert drikke. Utsett det _litt_ da... mekke en line-up eller noe sånt. Endret 27. mai 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hvor er st.hans haugen, og når skal vi møtes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå