Samcki Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 I trondheim ja... Lian for å være mer nøyaktig... tja ikke helt sikkert, men kan ha det i løpet av sommeren eller etter sommerferien Jeg blir 19 i sommer så sier alt over 18 er velkommen (17 skal da gå det også) Hvis noen er uenige så kom med argumenter. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jeg er litt uenig, men ikke det at det vil ha noe særlig innslag, for selv om jeg har veldig lyst til å bli med, så er jeg alt for sjenert, og asosial til å tørre... oasett hvis noen lurer, så blir jeg 16 den 30 juni.. bare ca 1 måned til.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det jeg tenkte på er at vi setter oss ned og griller eller noe slikt. Hvorfor jeg sa over 18 er pga alkohol (Selfølgelig tar man seg en pils eller øl i lag med grillmat på en varm sommer dag). Jeg er litt skeptisk for "mindreårige" kommer "fulle". Selv vet jeg ikke helt hvordan folk selv ser på dette. Men jeg vil ikke ha noe fylle fest. Dette skal være en sosialt og hyggelig stund der man har god mat, noe å drikke og selfølgelig overklokking og data som tema Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vel, ganske enig der. Jeg er 16, men hvis dere ikke vil ha meg med (i Oslo altså) så er det greit Kanskje litt mye om og men. Noen bør lage en poll eller noe så vi får en dato og forholde oss til Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) pfft.. det går fint ann å være 16-17, og bare ta en kosepils og grille med venner. i dette tilfelde ok.no-venner.. men jeg skjønner jo problemet, fjortisfyll. =/ men da burde det jo være nok vokse folk der til at vi kan greie å avverge slikt.. Endret 22. mai 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 vel.. hvis jeg manner meg opp, så kan jeg betrygge dere med at jeg ikke liker smaken av alkohol.. men drikke det ikke smaker alkohol av kan jeg like.. selv om det er alkohol i det.. det er smaken liksom.. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er vel ingen som har problemer med å bli fyll av en kosepils eller 4 da... Jeg er da 16, og har ikke akkurat noe problemer med å kose meg en med six pack.. blir ikke full for den del... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er vel ingen som har problemer med å bli fyll av en kosepils eller 4 da... Jeg er da 16, og har ikke akkurat noe problemer med å kose meg en med six pack.. blir ikke full for den del... Jeg er 16, men har ingen planer om å drikke på et OK.no-treff. Brus holder fint for meg. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er vel ingen som har problemer med å bli fyll av en kosepils eller 4 da... Jeg er da 16, og har ikke akkurat noe problemer med å kose meg en med six pack.. blir ikke full for den del... Jeg er 16, men har ingen planer om å drikke på et OK.no-treff. Brus holder fint for meg. Hadde ikke tenkt å drikke på ok treff jeg heller da.. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vi må ikke la dette dreie inn på et spørsmål om alkohol. Det er ikke snakk om en fest dette, og fyll er vel det siste jeg ønsker! Når det ble nevnt ei "modde-pils" fra min side, så var dette bare et litt fleipete uttrykk for det å sitte å prate over litt mat og drikke sammen med folk som deler interesser. Jeg tar det for gitt at de under 18 ikke får kjøpt alkohol, og hvis det skulle ha utviklet seg til en fjortis-fest er jeg nok en av de første som hadde gått. Aldersforskjellene er ganske store her i forumet, men forskjellene er ikke så store når det gjelder datainteressen. Når det gjelder feste-vaner regner jeg med at forskjellene ihvertfall er mye større... Jeg håper at vi kan få til et møte der man like gjerne kan være 15 som 57. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 I trondheim ja... Lian for å være mer nøyaktig... tja ikke helt sikkert, men kan ha det i løpet av sommeren eller etter sommerferien Jeg blir 19 i sommer så sier alt over 18 er velkommen (17 skal da gå det også) Hvis noen er uenige så kom med argumenter. alt er fint, utenom aldersgrensen, hvorfor skal det liksom være aldersgrense? dem som er under 18 drikker cola, dem over drikker hva dem vil.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 I trondheim ja... Lian for å være mer nøyaktig... tja ikke helt sikkert, men kan ha det i løpet av sommeren eller etter sommerferien Jeg blir 19 i sommer så sier alt over 18 er velkommen (17 skal da gå det også) Hvis noen er uenige så kom med argumenter. alt er fint, utenom aldersgrensen, hvorfor skal det liksom være aldersgrense? dem som er under 18 drikker cola, dem over drikker hva dem vil.. Er ikke det bare like greit at treffet er alkohol-fritt? De også burde jo funke helt fint. Men det ser ut som at det må bli mer lokale møter, siden alle medlemmene er så spredt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er ikke det bare like greit at treffet er alkohol-fritt? synes jeg også, men stort sett har det ikke noe å si hva dem andre drikker, bare det ikke går utover alle andre.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er ikke det bare like greit at treffet er alkohol-fritt? synes jeg også, men stort sett har det ikke noe å si hva dem andre drikker, bare det ikke går utover alle andre.. Korrekt, det var det jeg tenkte på. Det er alltid noen som får for mye og drikke og han/hun kan da f.eks. prøve å skjenke mindreårige, og det blir bittelitt bråk. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hehe, kan bli konflikter av slikt ja alle tar med minigrill, ting som kan grilles, drikke, godt humør, så skal vel alt falle på plass ? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvis noen vil ta seg en pils skal det da ikke være noe i veien for det? At man ikke vil ha fyll er greit nok, men det er en klar grense mellom fyll og å ta en pils for smakens skyld. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 alle tar med minigrill, ting som kan grilles, drikke, godt humør, så skal vel alt falle på plass ? Genial idè! Grilling er alltid kos. Men jeg vil si at vi må ty til lokale møter, selv om det hadde vært så utrolig kult med mange av medlemmene samlet. Tviler på at jeg kan komme i så fall, siden det sannsynligvis blir i Olso og jeg bor 700 km der i fra. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jeg vil ha et treff i krsand området. hjelper det noen? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 alle tar med minigrill, ting som kan grilles, drikke, godt humør, så skal vel alt falle på plass ? Genial idè! Grilling er alltid kos. Men jeg vil si at vi må ty til lokale møter, selv om det hadde vært så utrolig kult med mange av medlemmene samlet. Tviler på at jeg kan komme i så fall, siden det sannsynligvis blir i Olso og jeg bor 700 km der i fra. joa, men jeg gidder ikke reise helt til oslo tror det er flere som tenker slik.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det er som regel det. Jeg vet ihvertfall om noen få i Ålesunds-området. Noen flere som melder seg? Evt. noen moderatorer der i fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå