schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vil vel tro at det ikke har noe med postcount å gjøre. Poenget var vel bare å ha en koselig kveld(?). Alle er vel velkommen(?). Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Yeah! Et sånt treff hadde vært midt i blinken Bor i Drammen selv så er ikke så langt for meg å dra *Spare opp penger* Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Å, gamlemor? Er det fler enn meg her som har passert 40 da? Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 bor midt ut på landet i en liten kommune Kvinesdal men hadde jeg bodd en time ifra oslo så hadde jeg vært med med en gang Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hmmm...... blir visst 40 senere i år. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 CPU-blokka er forresten i daglig bruk, og han som overtok den er godt fornøyd med kjølinga. Ja, den virker og kjöler som bare det..... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja, den virker og kjöler som bare det..... Wow! Hyggelig å få det bekreftet! Og ikke minst pga at den har "verdens enkleste" design. *Passe på å ikke gå OT nå* Ellers er jeg klar for et pizza-treff jeg, stort sett any time! Lenke til kommentar
GA Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Lørdag 28 på Peppes er det bestemt da eller? Men når? 6? Må vel kanskje bestilles bord osv... Noen som har lyst til å ta ansvar for kvelden? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Trådstarter bør vel organisere dette? Men for at dette skal bli enklest mulig bør vel alle interesserte "Oslodeltagere" sende en bekreftende PM, slik at han har oversikt over antallet? Bare som et forslag. Btw; 28. mai er vel en fredag? Og for min del vil det passe best da. Den / de som har "klaven" på finger´n bør jo helst holde seg hjemme på lørdagskvelden, ellers ender det vel med et lokalt "tordenvær". Jeg har klave, og "know all about it"........ Men la nå ikke det være bestemmende, om flertallet stemmer for lørdag 29, så bøyer jeg meg selvsagt for det. Med det samme; Ha en knallendes 17. mai, alle som titter innom her! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Btw; 28. mai er vel en fredag? Og for min del vil det passe best da. Den / de som har "klaven" på finger´n bør jo helst holde seg hjemme på lørdagskvelden, ellers ender det vel med et lokalt "tordenvær". Jeg har klave, og "know all about it"........ Helt overlegent skrevet Skrue! Har jo halvveis kone selv og vet hvordan det er, så hvis jeg evt får vært med så passer det nok best på en fredag ja! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 OK, men hva med trondheim da Når og Hvor? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 schmelck; LMAO! Godt å høre at det er flere i samme båt da! Lenke til kommentar
MissCB Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Å, gamlemor? Er det fler enn meg her som har passert 40 da? Neei.... har jo et par år igjen til 30... Men vennene til ungen mener jo jeg er urgammel, men samtidig en kul en sådan som driver med det jeg driver med.... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Å, gamlemor? Er det fler enn meg her som har passert 40 da? Neei.... har jo et par år igjen til 30... Men vennene til ungen mener jo jeg er urgammel, men samtidig en kul en sådan som driver med det jeg driver med.... Jøss, "et par år igjen til 30"? Rene skjære tenåringen da jo, i forhold til meg! Omfg; Dårlig quota, beklager! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Finfint forslag dette her Men det passer litt dårlig på en fredag . Jobber på fredagskveldene. Endret 16. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Burde vel ikke være verre en å lage en poll for deg skrue siden du er moddis. Fredag eller Lørdag 28/29. Er desverre litt for langt mellom Stavanger og Oslo Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vell, jeg er med på en lørdag Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Fredag 28.? hmm... er lov med følge eller? Dama blir vel ikke så gla om jeg drar til oslo og spiser pizza med "gutta" Notabene: Min 1000ende post Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Fredag 28.? hmm... er lov med følge eller? Dama blir vel ikke så gla om jeg drar til oslo og spiser pizza med "gutta" Notabene: Min 1000ende post Gralla med post nr 1000 ! seriøst skrue er du 56 år trodde du var rundt 20-25 ! hvor lenge har du holdt på med data da!?!? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Burde vel ikke være verre en å lage en poll for deg skrue siden du er moddis. Fredag eller Lørdag 28/29. Er desverre litt for langt mellom Stavanger og Oslo Neida, det kan du godt si. Men i respekt for trådstarter, holder jeg meg i bakgrunnen. Men om han vil, kan jeg gjerne bidra med en poll! Langt mellom Stavanger og Oslo? Sant nok; ca 55 mil. Men gir du gass, så klarer du Stavanger - Oslo på 6,5 timer. (Min pers, i 1974)...... Btw; Den gangen var ikke fotoboksene oppfunnet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå