Demogorgon Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 livet er hardt.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 livet er hardt.. ? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 det er det. men ka tykst om et nytt møte her nede i øst for litt mekking rundt februar? Nå synes jeg du må ha gjort deg ferdig med det du drev med Jan.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ja er med på møte i oslo en plass igjen.. håper mange kan komme Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 det er det. men ka tykst om et nytt møte her nede i øst for litt mekking rundt februar? Nå synes jeg du må ha gjort deg ferdig med det du drev med Jan.. Hm, joda, skulle gjerne vært det! Men nye ting og oppgaver strømmer stadig på, fra flere kanter. Siste nå, er oppussing av badet, fra topp til bunn. Der har det ikke vært rørt en skrue(!) på 22 år, så det er nok på tide! Og i tillegg har jeg stadig vekk maskiner til bygging / feilsøking her, men det som haster mest er nok Del 2 av vannkjølingsguiden, og test av diverse vannkjølingsutstyr. Har du noe tid til salgs, så kom med den! Men vi må selvsagt få rigga til et treff igjen, det er nok på tide. Skal vi ta sikte på ett eller annet i februar som du foreslår, det kan vel kanskje gå? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) ja, det synes jeg så absolutt!! jeg tar sats på litt pc igjen etter et år som har vært mer eller mindre dedikert til å bygge forsterkere og pre amper. (og alt annet) hehe, slo foresten til på det vannkjølingssettet hos psdata i natt 500 kr for et komplett sett er så rimelig at jeg ikke gidder å mekke noe selv. endelig skal serveren holde kjeft ey! innlegg 1250! fint rundt tall. Endret 24. desember 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
alexern Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 kverna hvordan fant du det bunchies greiene, han er jo helt master!! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 kverna hvordan fant du det bunchies greiene, han er jo helt master!! æ tok itj dæn hehe.. men jeg SKAL være med på neste møte fikk ikke vært med på forige pga. bursdag til søstra mi.. og i februar så kjenner jeg ingen som har bursdag.. såvidt jeg vet.. så kjør i gang Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 kverna hvordan fant du det bunchies greiene, han er jo helt master!! hehe jeg og Kamerat fra ocshoot forumet har laget relegion.. han har alltid hatt den figuren som avatar, synes den er søt Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ja, han er jo helt genial! digger han! hehe, artig å se på når han løper hehe Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 WTF er bunchies? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 http://www.wildpixels.com/bunchies/ http://www.wildpixels.com/bunchies/images/bunchies.swf Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) WTF??? edit: du skulle ha sett ansiktsutrykket mitt når jeg først så den grønne grei hompe over skjermen min. for noen sære saker!! Endret 28. desember 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) hehe sær er vel meg det da men mht nytt møte, blir det noe av ? Endret 28. desember 2004 av kverna Lenke til kommentar
alexern Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 tar det litt ut i feb. eller no... ikke no vits i å stresse... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 som svar på bunchies'n: www.badgerbadgerbadger.com Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ny avatar nå demogorgon fin sak synes at bunchies er feter enn den umåtelig plagsomme saken der Lenke til kommentar
alexern Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 bunchis er kvalitet! jeg har fått helt "dilla" på han jeg hehe det er jo kommet badger i juleverson også http://www.ebaumsworld.com/santabadger.html Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 bunchis er kvalitet! jeg har fått helt "dilla" på han jeg hehe det er jo kommet badger i juleverson også http://www.ebaumsworld.com/santabadger.html haha den var genial... det må jeg virkelig si. men vi må jo nesten begynne å planlegge sted osv allerede nå for å få "reservert" i tide BTW. Post 1000 Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) OHH!! jule badger! så GENIALT!! so happy you like my avatar Kverna.. likte den selv og.. litt mørk og mystisk på en måte.. Endret 28. desember 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå