Caliber Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Så hyggelig! Få høre noen historier da! Synd at jeg ikke kunne være med denne gangen, men jeg er mer eller mindre nedsylta i diverse gjøremål. Akkurat nå sitter jeg forresten og skriver på del to i Vannkjølingsguiden, samtidig som jeg forbereder test av endel vannkjølingsutstyr fra en større leverandør av datautstyr m. tilbehør. Men, det går vel flere tog! Sant, vi slenger oss på neste gang vi Skrue Kan jeg på noen måte lure ut mer informasjon om de testene du snakker om....? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ja synd det skrue! men som sagt, det går flere tog! du har mange baller i lufta virker det som. og da er det ikke lett å sette inn tid til sånne møter. gleder meg til del 2 i vannkjølingsguiden.. noen stikkord om hva den omhandler ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 LOL! Nyskjerrige "as always"! Men dere får nok pent vente, sannsynligvis til over jul. Har ikke fått alt i hus ennå, og dermed er det jo mye som må gjennomgåes før det blir en artikkel av det. Men dere får prøve å holde ut! Kverna: Del 2 vil omhandle montering av alle komponenter, spes radiator, pumpe og tank, med flere alternative løsninger. Mer kan jeg ikke si! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 skal prøve.. du veit at folk er nyskjærrge på prosjekter osv av de store gutta. Men gleder meg som sagt! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hyggelig det! Og forhåpentligvis kan det vel bli ett og annet som kan være brukbart for alle som skal montere slikt utstyr i sine maskiner? Det vil jo tiden vise. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jeg har nå forhørt meg om prosessoren min, så jeg blir vel å prøve å overklokke den litt litt senere... får bare håpe jeg ikke herper den... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hyggelig det! Og forhåpentligvis kan det vel bli ett og annet som kan være brukbart for alle som skal montere slikt utstyr i sine maskiner?Det vil jo tiden vise. Med tanke på at nettopp dette emnet knager med i bakhodet venter også jeg i spenning. Kan vi ikke si det blir en liten julegave til oss forumbrukere? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Var ett hyggelig møte. Var syk i dag tidlig, måte ned med hw til Kverna, og ble med allikavel. Frisk som bare det ble jeg gitt (frisk luft hjelper endel mer enn jeg trodde gitt). Ser frem til flere treff utover Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 skulle kobla pcen av ventilen i veggen og laget en pustemaske som du kan bruke frisk i ditt eget hjem =) Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 skulle kobla pcen av ventilen i veggen og laget en pustemaske som du kan bruke frisk i ditt eget hjem =) Nah, PC`n kommer i første rekke Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hehe.. that's the spirit! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hehe, høres bra ut folka alt i alt vil jeg kalle det et suksessfult møte, men neste gang må vi ha et prosjekt eller no i møte... som at vi lager en vannblokk, modder et kabinett etc. etc. AveMORphine: jeg var inne å tittet i bios i dag, jeg fant ikke noe om noe safe mode eller no slikt... men multiplieren stå på auto? også tok jeg reset alt til standar, og det var ingen forskjell... men det er nå sikkert ikke så farlig... og har du foresten linken til den andre sia du nevnte, u,i,o et eller annet 7???? gleder meg til del 2 skrue Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 ja, det var jo morro det.. Vi diskuterte litt av hvert. Men coolkid, du lurte på max A, på PS2 porten. Jeg trur det er 0.5 A. Det står det på tastaturet mitt Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 æsj... (?)ergrer(?) meg over at jeg ikke kunne komme i går hadde vært gøy å fått satt ansikt på de folka som henger her på forumet... eller en liten del av dem ihvertfall får satse på å bli med på neste møte Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 ja, det var jo morro det.. Vi diskuterte litt av hvert. Men coolkid, du lurte på max A, på PS2 porten. Jeg trur det er 0.5 A. Det står det på tastaturet mitt jeg tror det er det tastaturet trekker max... så ps/2 porten må kunne levere mer... på min står det 500mA, så jeg tror jeg har noe å gå på... takk for tipset Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Må bare beklage at jeg ikke kom.. første møte jeg har gått glipp av. Kom noen hastesaker i veien. Skal forhåpentligvis komme sterkere tilbake neste gang. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 bare et lite spm. er det en norm på festehullene til nb? eller alle like langt ifra hverandre? hmm, ja er de det? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jupps. alle socket a kort med hull for festing av mobo cooler har samme avstanden mellom hull. også var det intel kort som ikke har hull men "feste ører" toskete.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) det var ok.no treff i går kveld, det va koselig. Må gjentas, men var litt slapt oppmøte da.. 8stk. (tr.heim) kommer vell 1 bilde snart tenker jeg Endret 18. desember 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå