stoffix Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 den har aldri fungert.. det kommer ikke lyd ut av den... det er alt jeg kan si sikkert.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ingen som skal på treffet som vil selge meg litt kobber og plexi ? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Coolkid: ta et par bilder av ampen, og legg ved koblingsskjema så slenger du det opp på www.diyaudio.com under kategorien "chipamps". der vil du garantert få svar, mange dyktige folk der. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 skal gjøre det i dag... men er det noen som har bestilt bord nå? hvis ikke så hadde det vært fint om noen gjorde det.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg hadde ikke tid i dag, men har tid i morgen. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) ok, da sier vi det da.. *edit* jeg kommer sansynligvis til å sette meg i halen på tigeren eller noe i den duren.. mobilnr mitt er 99 02 91 41 hvis noen skulle trenge det, og jeg har sansynligvis en svart parkas på meg eller hva det nå heter... Endret 7. desember 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 hva er nummeret ditt, fannt det aldri i telefon katalogen, peppes pizza jernbanetorget... noen andre kan ringe.. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) www.gulesider.no eneste jeg finner der er de som ligger på akerbrygge. det står at de ligger 40m ifra hverandre så jeg tror at det egentlig bare er en der... edit: var inne på hjemme siden dems nå, og der stod det ikke no om en resturant på jerbanetorget... nå veit ikke jeg hvilken gate den ligger i heller da... Endret 8. desember 2004 av alexern Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hm... ingen som går bortom der etter skolen eller jobb da? men hørte jeg noen nevte kobber og plexi ta med litt kobber til meg og hvis dere får det billig ^^ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hvis ikke moren min kan kjøre meg til elfa i morra, så må jeg ta t-banen uansett, da kan jeg jo stikke innom, men jeg tviler egentlig på at hun ikke kan kjøre meg, så det beste hadde vært hvis noen andre kunne bestille... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 setter meg i halen før deg hvis ejeg kommer dit først nr mitt er 92643323 hvis noe trenger.. tar toget til buss til asker og tog til oslo. skal på clas etter møtet tenkte jeg.. plexi og kobber Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 jeg tror du burde stikke på clas før treffet, dte skal jo begynne ca kl. 1800... når tenker du at du er der? kanskje jeg kan bli med deg til clas... (jeg vet hvor det er ifall du ikke vet det..) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det går sikkert greit.. må finne ut når buss og tog går sånn at det passer.. skjekker det så kan jeg komme tilbake til deg! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ok hvem bestiller? Jeg kan dra etter skolen, men vil ikke, har forbredelse til tentamen i Bygnings isntallasjoner/automatiserte anl./Elektrotekinkk. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) vel øhm... folka, mulig at jeg blir med på clasern, kan spørre mutters om jeg kan kjøre se om det funker... da hadde vi jo spart tid og penger. edit: hvis noen bare sier hvilken gate den ligger i så kan jeg sjekke nr. på sia dems og ringe imorra eller no... også teller vi opp hvem som kommer imorra før jeg ringer... Endret 8. desember 2004 av alexern Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 lyst til å gi skyss til meg eller ? ser ut som bussen til asker akkurat kommer før toget går.. 17:05 kommer bussen til asker, 17:08 går toget fra asker marginer Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hvis mutters er med så går det sikker... er ikke 18 enda vettu så da må hu værra med å sånn Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 vel, da kan du argumentere at jeg ble kjørt til det forige treffet Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 vel, da kan du argumentere at jeg ble kjørt til det forige treffet er det så ille å bli kjørt til det da? synes det bare er økonomisk jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå