alexern Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 kom igjen det blir føn Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Og jeg kommer, Du URGE-KASSEFYR "kanskje kommer" Funker ik ke så bra når vi feks bestiller bord for 8.. Så lenge du ikke for pressa deg inn da.. Men når vi bestiller bord, så kan vi jo slenge på 2-3 ekstra.. så får de "kanskje" folka kanskje få plass Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) hehe.. god idè... vet du hvor lenge i forveien vi må bestille? *edit* kanskje jeg burde spamme litt i søppel delen.. få med noen kvinnelige geeks også.. Endret 30. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 uff, lite aktivitet her... tror jeg skal prøve å spamme uten å spamme... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hehe folk sitter jo ikke benka akkurat men lag en ny post der vi kan diskutere det da.. hvor, hvem, hva, når osv osv Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) det jeg har fått med meg så langt er at: det er lørdag den 11/12 ca kl 1800 vi møtes ved tigeren utenfor traffikanten utenfor oslo sentrals stasjon... det ser ut til at minst 5 stk kommer, og sansynligvis mange flere... Vi drar til en peppes pizza i nærheten for å spise og ha det hyggelig.. (det hadde jeg glemt å skrive) noe som mangler nå? Endret 2. desember 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 at det vil bli pissa fra fryseren Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hva sa du? pissa i frysern.. mm det er digg hahaha :!: men tror kanskje jeg kommer;) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 tenkte på peppes pizza jeg Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 kansje jeg kan joine...er ikke sikker.. men offtopic:? er det derre overklokkingskit'et fra sunbeam bra? http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/IMAGE/a1.jpg hvis jeg eventuelt kjøper det...kan jeg da trekke den ene siden av tuben litt over vifte fronten min på jet 7 vifta? og seff ha en vifte foran eller bak i kabinettet som er conecta med tuben? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 oi det var offtopic det Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Herre GUD!! JEG KOMMER; JEG KOOOOMMERRRR!!!!!! AHHHH!!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 kan du ta med multimeter da, og så kan jeg ta med den forsterker greia? eller er ikke det en så god idè alikevel? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hehe, du så ikke ut til å ta humoren i den siste der nei? vel, skulle likt og komme en tur jeg, ete litt pizza og skravle, men jeg har rett og slett ikke muligheten desverre. men kanskje neste gang igjen da vettu. (hvis du sender meg en pm, så kan vi sikkert undersøke den ampen din litt da..) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 kan du ta med multimeter da, og så kan jeg ta med den forsterker greia? eller er ikke det en så god idè alikevel? SKal du sitte på peppes med en forsterker og et multimeter? Tja, tenkte jeg skulle renge til peppes på tirdan. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 har ikke multimeter Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 kan godt ta med multimeteret mitt hvis det er ønskelig Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 er du noe flink til å feilsøke? hadde jo uansett vært morsomt å se om vi fant ut hva feilen er... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hva er defekt ? noen idè ? hvordan slutta den å fungere ? eller har du funnet den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå