F-r-e-d-r-i-k Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) HOI!!LOZER kjenner jeg deg? går du på skole hen? anker'n her.. Fant ikke noe innlegg av LOZER, men snakker vi Hamar her? Edit: Ja, det gjør vi visst. Går selv GK på Katta (sammen med 900 andre ). Går du media på Anker'n muligens ? Hamar treff hadde kanskje ikke vært så dumt Endret 25. november 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Blir gjerne med på et oslo-treff. Spørs bare når det er da. Er litt opptatt noen av helgene framover :/ Lenke til kommentar
alexern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) for meg så passer omtrent alle helgene frem mot jul... så det er bare å sette opp sted og dato så kommer nok jeg... garagen min står fortsatt til disposisjon... men da blir det nok dårlig med lan... kunne kanskje ha fått satt opp 2 pc'er eller no... Endret 25. november 2004 av alexern Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 fredag den 17 desember for alle i trondheim folkens klokka 6.30 på pizzafabrikken. settled Og da gjenstår det bare å få med folk da pm /me mvh ballemann =) *finne ut når på dagen jeg drar den 18 desember, kanskje jeg rekker frem og tilbake ifra oslo Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 for meg så passer omtrent alle helgene frem mot jul... så det er bare å sette opp sted og dato så kommer nok jeg... garagen min står fortsatt til disposisjon... men da blir det nok dårlig med lan... kunne kanskje ha fått satt opp 2 pc'er eller no... hva med 11/12 eller 12/12? i garagen din hvis vi ikke finner noen andre steder? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 er med da ja! bare ikke på søndagen (12/12) da drar jeg oppover til hybelen Lenke til kommentar
alexern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) garagen er foresten ikke mulig alikevel... morfar ville ha en hel gjeng med folk inne i garagen.... sry folkens... Endret 25. november 2004 av alexern Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) garagen er foresten ikke mulig alikevel... morfar ville ha en hel gjeng med folk inne i garagen.... sry folkens... ville ikke kanskje kjipt det. noen andre som har lokaler? har en garasje men der er det minus grader og står en bil til restaurering Endret 25. november 2004 av kverna Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 garagen er foresten ikke mulig alikevel... morfar ville ha en hel gjeng med folk inne i garagen.... sry folkens... hva om han blir med da? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hehe da må vi nok finne et nytt sted ja Lenke til kommentar
alexern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hehe, joa... han slår nok skrue med et par år da... han er sånn over 70 eller no... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 kanskje vi først skal ta en liten tur på peppes eller noe, uten pc opplegget? I en av helgene fremover..? Det syns jeg er helt OK. Så legger vi pc opplegget til side, framtil vi finner ett sted å værra. Oslo! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 funker sikkert fett det... er jo ikke no point i å stresse med å finne et sted... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 HOI!!LOZER kjenner jeg deg? går du på skole hen? anker'n her.. Fant ikke noe innlegg av LOZER, men snakker vi Hamar her? Edit: Ja, det gjør vi visst. Går selv GK på Katta (sammen med 900 andre ). Går du media på Anker'n muligens ? Hamar treff hadde kanskje ikke vært så dumt njaa.. trur ikke det er så mange på hamar som har hobbyen. verkstedet hos skre e nok det meste mener nå jeg da men.. går vk1 elektronikk jeg. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 funker sikkert fett det... er jo ikke no point i å stresse med å finne et sted... håper bare dette stedet blir lett å finne for de som er lite i byen og ikke er flinke til å orientere seg... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 en pizza hut burde jo ikke være så vanskelig å finne... selv i oslo... mene øhm... når og hvilken... ?? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hva med den datoen jeg nevnte tidligere, og så tar vi en som er lett å finne? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 mhm... 11/12 ikke sant? og jeg bor i drammen så jeg er ikke best orientert over pizza hutsa i oslo centrumzzzzz you shnow... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 nainainai.. vi må jo mekke noe!! tviler på om eiern av stedet blir så bli om jeg drar frem stikksaga og drem'ern og freser løs og herjer med et eller annet kabiss! vi får bare røske skrue i sjegget og be'n kjappe seg litt snart... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) harn sjegg ? men finn stedet på gulesider og lag veibeskrivelse da er vi godt på vei! Endret 27. november 2004 av kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå