kverna Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 noen som har hørt om sted ? er jo ikke noe stress, som skrue så fint sa det: med felles interesse spiller alder ingen rolle. er 17 selv. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 beklager mine trykkleifer! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 noen som har hørt om sted ? er jo ikke noe stress, som skrue så fint sa det: med felles interesse spiller alder ingen rolle.er 17 selv. vel, leiligheten min går nokk neppe... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) ekke så farlig.. det går seg til... øhm.. er det no spesielt vi gjør da? eller bare "utveksler" vi erfaringer...? hehe, hadde vært jævlig bra om vi under 20 plutselig bare hadde dratt med en hel haug med """gamle""" folk folk å bare hatt modde party... hehe Endret 20. november 2004 av alexern Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 litt av hvert.. jeg likte å se på at metallplater til vannblokker ble dreid (+ å spille da ) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 tja... jeg gikk jo mekken da... så jeg har dreid en god del saker... så det er nok ikke drømmen å se på for meg... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 litt av hvert..jeg likte å se på at metallplater til vannblokker ble dreid (+ å spille da ) spille.. hva for no spill da? hehe... hvem synes ikke det er gøy å se på at ting tar form Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 vel, Jan var så grei å ta med pc'n sin, og de ny-innkjøpte spillene sine, og jeg med den pc'n jeg har, spiller faktisk ikke lenger, så det var jo riktig spennende for meg å faktisk kunne spille noe spennende.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Pizza i tr.heim Asap? F.eks pizza buffe @ Pizzafabrikken.. 80spenn eller noe sånt. i desember en gang? Jeg er med =) få med flere så hiver vi oss inn å bestiller bord på pizza fabrikken Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 er det langt unna oslo? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 er det langt unna oslo? ja ? det er i trondheim Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg mener mil/timer i bil... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg mener mil/timer i bil... ahh ok tror det er en sånn ca 50mil.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) går det an å ta tog, evt hvor lang tid vil det ta med tog fra Oslo? Endret 20. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 går det an å ta tog, evt hvor lang tid vil det ta med tog fra Oslo? mener å huske at en kompis tok toget til trondheim sommerferien i fjor, og han brukte ca 5 timer Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) oi.. da tror jeg det blir litt uaktuelt hvis ikke treffet havner i en helg, og og jeg får lov av moren min... Endret 20. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 oi..da tror jeg det blir litt uaktuelt hvis ikke treffet havner i en helg, og og jeg får lov av moren min... jeg hadde nok aldri dratt så langt bare for å spise pizza på et sted som jeg ikke vet hvor er, men hvis vi hadde fått det til i nærheten av oslo... da.. da hadde jeg selvfølgelig kommet Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg er usosial, så treff er noe av det mest sosiale jeg er utenfor skolen... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 oi..da tror jeg det blir litt uaktuelt hvis ikke treffet havner i en helg, og og jeg får lov av moren min... jeg hadde nok aldri dratt så langt bare for å spise pizza på et sted som jeg ikke vet hvor er, men hvis vi hadde fått det til i nærheten av oslo... da.. da hadde jeg selvfølgelig kommet Samme her. (Fra Hamar, men alikevell) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ikke le.. jeg har lite å gjøre utenom å sitte foran dataen, så jeg tror jeg har godt av å komme meg litt ut, utenom sjappa til elfa og digital impuls.. dessuten, så synes jeg miljøet i disse treffene har vært ganske.. hmm.. går det å si hyggelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå