stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) vel, første gangen var bare grilling, andre gangen var litt mer moddebenk, noe jeg regner med neste gang blir også.. det gjør ingen ting at du ikke kjenner noen.. selv satt jeg vel og venta i ca 40 minutter da jeg hadde vært i asker og måtte ta toget til oslo fordi at moren min skulle være på besøk hos en veninde... yngst var jeg også.. (og helt alene) *edit* kommer det nytt inlegg ifra Skrue nå? Endret 14. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Keen på pizza i tr.heim jeg ass:P Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hm... eneste jeg så på de bildeseriene var at det kun var folk over 18 år der (så og si) så vet ikke om jeg passer helt inn der Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Cool kid er vell 15år, så du passer nok inn hvis du mente alder.! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Cool kid er vell 15år, så du passer nok inn hvis du mente alder.! hm.. for det første han er 16 år.. for det andre.. han er 1 dag eldre enn meg hehe Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ok, nå har jeg snakket med moren min, og hun kan desverre ikke skaffe flytende nitrogen.. eller hun KAN skaffe, men det vil fordampe, + at hun ikke vil ha noe søl i bilen... hun kan nemlig ikke skaffe sånn trykk beholder eller hva det nå heter... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) *det var da fryktelig så mye dobbelposting det skulle være i dag da.. Endret 14. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hm... eneste jeg så på de bildeseriene var at det kun var folk over 18 år der (så og si) så vet ikke om jeg passer helt inn der Passer inn? Er det noen som egentlig kanskje ikke "passer inn", så er det vel meg, med mine 57 år! Men bare slapp av du! Her er det snakk om felles interesser, og da er alder ganske uvesentlig. Det vil i alle fall jeg mene...... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hei, der var du har du noen "update"? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 huff, her var det liten aktivitet... jeg spurte moren min, sånn, bare for å være sikker, og jeg har ikke mulighet til å organisere et treff i vaktmester rommet Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 hmm.. Jæjææææ finn et sted og dato, og jeg er bli og fornøyd. Jeg joiner denne gangen uansett.. ok.no julebord ^^? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ok.no julebord ^^? hm.. hvis du er nissen så hehe.... som sagt.. dato og sted må vell snart komme ut, ellers så kan det jo hende at folk planlegger noe Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 vel, det virker jo som om alle venter på alle andre.. virker nesten som om jeg er den eneste her som iallefall har undersøkt mulighetene for å ha treff et sted jeg vet om.. å ha et treff hjemme hos noen tror jeg er ganske så uaktuelt.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ok.no julebord ^^? HAHA! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Pizza i tr.heim Asap? F.eks pizza buffe @ Pizzafabrikken.. 80spenn eller noe sånt. i desember en gang? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 mer keen på ett møte rundt oslo og omegn... kan skjekke om jeg kan oppdrive noen m2 Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hmm, kunne jo vært artig å kommet på et sånt treff... mene... hvis det lissom bare kommer et par folk som er under 20 blir det jo litt funky å komme... mene det ordner seg sikkert oslo passer bra ja. det er ikke så langt unna... sett opp en dato, så er jeg sikkert med Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg tror de ferreste er under 20.. tror det var 3 sist gang, inkl. meg.. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg er med på et treff uansett hvor det bortdett fra i nord-norge fo \r jeg bor i eidsvoll og er 12 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå