PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hehe... men er inn for modding av kabinetter... har selv ikke så mye å bidra med men modding blir det selv med lite utstyr) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) jeg tenkte kanskje jeg skulle ta med det hovedkortet som jeg fikk av deg jan, jeg kan også ta med et skjermkort, hva synes du om det? jeg har også en gammel hdd på 1,5GB eller noe sånt som jeg fant på dynga, aner ikke om den virker, men jeg kan jo godt ta med den også, hvis det er ønskelig.. det er bare det at jeg har satt den til slave før jeg har fjernet klistremerket da.. (hadde store planer om vindu...) *edit* jeg har ingen ledninger, men jeg har en gammel modda mus, + cpu kjøler da.. Endret 13. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Orket ikke lese 27 sider, men hjelpebenk for modding (med låneutstyr og hjelpemennesker). Og moddingkonkuranser. Kanskje kurs? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hva var det svar på? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hm... jeg har en eldgammel dell pc som jeg sikkert kan ta med Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 noe som ikke virker der? jeg får nemlig ikke HK til å virke Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hva var det svar på? som sagt, jeg orket ikke lese 27 sider, bare skummet igjennom de første, også var det et forslag til hva som kunne skje, hvis det ble treff. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) ok.. da så.. jeg håper det skjer noe her snart.. jeg qouter noen poster med bilder jeg Endret 14. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nå har de på NGT kommet seg på jobb etter pinse, så opplastinga gikk seg til igjen. Her kommer altså noen få bilder av Oslo-treffet: CoolKid, Koffe, CandyKing, Skrue og Tabaqui CoolKid eh... Karamba.. Skrue, CoolKid og Tabaqui Det var de jeg tok. Hyggelig var det i alle fall! her kommer noe quotes med bilder... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hm.. hvor er det det møtet var da? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Guess what! i found pix!! jeg er ikke helt 100% på nickene, men nesten.. han som holdt kamratet var meg, og den som ikke blei med var CoolKid.. and here is where we played a little: det var da de brukbare ildene som ble tatt.. innen neste gang har jge nok valgfag foto bak meg, så kanskje jeg får til noen litt bedre da her er enda mere Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Moro og lærerikt, så absolutt! Har jo et par bilder (saget og mekket mere enn jeg fotograferte) Koffe og Demogorgon er tilskuere til Skrues dreiing: Prioritan, Candymann og Arachno diskuterer blokkdesign og kompressorkjøling: og her er siste... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 den første quoten er ifra det føste treffet, de to siste quotene er ifra det siste treffet... jeg står bak skrue på det nest siste bildet, men det er vanskelig å se.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 14. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Faen, jeg burde ha lest litt igjennom bedre. For treffet har vært? Men er det planlagt et treff neste år? I olso? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 vel, vi prøver jo å få til et treff før jul, men det virker som om det bare er Skrue som har lokaler, og det er alt for kalt for å ha treff ute nå.. det første treffet var på sankthans haugen eller noe sånt, det andre var på et elelr annet hotell tror jeg.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ok, nå fikk jeg en syk idè hvis vi/dere har utstyr til å lage en cpu-kjøler for å ha flytende nitrogen i, så kan jeg spørre moren min om hun kan skaffe (sett på tomshardware fim ) Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) ok, nå fikk jeg en syk idè hvis vi/dere har utstyr til å lage en cpu-kjøler for å ha flytende nitrogen i, så kan jeg spørre moren min om hun kan skaffe (sett på tomshardware fim ) Er det ikke bare å lage en beholder da? Men det trefet som var, det var bare å samles? Ikke noe i noen dager hvor man kunne få hjelp til modding eller noe? Litt mer enn bare grilling Jeg bare tenkte at det er litt kjipt for meg der, siden jeg ikke "kjenner" noen på OK.no, og da bare være der med en kompis av meg som jeg drar med, og grille med fremmede mennesker. Men moddebenk hadde jo vært knall. Jeg har litt ideer jeg vil få testet ut. Endret 14. november 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 joa...hadde vært fett med et treff. bor i oslo sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå