Gå til innhold

OK.NO treff?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare du ikke tar med duran duran så kan du gjerne ta med deg hele maskinparken din for alt jeg bryr meg :p

*HATER den låta. HATER!*

btw: Darkthrone - Ytterst i Livet :evil:

det er godmusikken sin det..

siden du nevnte det så skal jeg ihvertfall ta den med..

Hvor skal dette greiene forgå, på verste'é til han skrue? :w00t:

Lenke til kommentar
det gjør ingen verdens ting om du ikke har noe.. :)

men det eneste ingen har, (untatt Skrue som er opptatt) er lokaler.. :(

Da er jeg selvinnvitert. Er i allefall lærevillig, modding er et emne jeg stadig får lyst til å fordype meg mer i. Lodding er også en kunnskap jeg kunne tenkt meg å bli "undervist" i.

Lenke til kommentar

papir?

åja, sånt tørkepapir..hehe.. jeg tenkte på sånne ark som er i printeren :!:

det minner meg om noe, jeg burte kanskje ha slipt spissen min nå, men jeg er ikke sikker, den har sånne greier på spissen, og da skal man helst ikke slipe den (har jeg lært på skolen) før du ikke har noen annen mulighet..

hvis noen har multimeter, så kan vi jo prøve å finne ut av forsterkeren min.. (jeg får den ikke til å virke.. :()

Lenke til kommentar

hvis du ser under psu og elekronikk, så har jeg en gammel tråd der om å lage forsterker..

jeg har nå bygd ferdig den b-cybe anbefalte (han hjalp meg masse :)), men jeg får den ikke til å virke skillelig, og når det eneste utstyret mitt er loddebolt og dremmel, så sier det seg selv at jeg ikke får feilsøkt så mye.. :(

Lenke til kommentar

jeg er jo bare 16 år, og jeg begynte ikke med dette seriøst før for ca 1 år siden..

dessuten, så bor jeg hos moren min, faren min aner jeg ikke noen ting om, untatt at han visstnokk skal være gift..

og moren min har ikke så mange verktøy, og slettes ikke bruk for multimeter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...