PC^2020 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Hei, skal vi ta å finne en dato? btw, når det gjelder modde opplegget. Så kan jeg ta med meg drill/dremel. Og kanskje et kabinett. Duran Duran - dance into the fire Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) bare du ikke tar med duran duran så kan du gjerne ta med deg hele maskinparken din for alt jeg bryr meg *HATER den låta. HATER!* btw: Darkthrone - Ytterst i Livet det er godmusikken sin det.. Endret 8. november 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Møter gjerne opp jeg, hvis en kortvokst attenåring er velkommen Så spørs det hva jeg kan bidra med da, hmm... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 det gjør ingen verdens ting om du ikke har noe.. men det eneste ingen har, (untatt Skrue som er opptatt) er lokaler.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 bare du ikke tar med duran duran så kan du gjerne ta med deg hele maskinparken din for alt jeg bryr meg *HATER den låta. HATER!* btw: Darkthrone - Ytterst i Livet det er godmusikken sin det.. siden du nevnte det så skal jeg ihvertfall ta den med.. Hvor skal dette greiene forgå, på verste'é til han skrue? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 det gjør ingen verdens ting om du ikke har noe.. men det eneste ingen har, (untatt Skrue som er opptatt) er lokaler.. Da er jeg selvinnvitert. Er i allefall lærevillig, modding er et emne jeg stadig får lyst til å fordype meg mer i. Lodding er også en kunnskap jeg kunne tenkt meg å bli "undervist" i. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 det minner meg på, hvis jeg husker på, så kan jeg ta med svamp til loddinga, men det er ikke sikkert at den varer hele kvelden, dessuten er den ganske dårlig.. (billigsvamp jeg fikk av moren min) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Jeg bruker papir + vann til lodding. Evt et slipepapir innemellom. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 papir? åja, sånt tørkepapir..hehe.. jeg tenkte på sånne ark som er i printeren :!: det minner meg om noe, jeg burte kanskje ha slipt spissen min nå, men jeg er ikke sikker, den har sånne greier på spissen, og da skal man helst ikke slipe den (har jeg lært på skolen) før du ikke har noen annen mulighet.. hvis noen har multimeter, så kan vi jo prøve å finne ut av forsterkeren min.. (jeg får den ikke til å virke.. ) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 hva er galt med den, skrur den seg ikke på? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hvis du ser under psu og elekronikk, så har jeg en gammel tråd der om å lage forsterker.. jeg har nå bygd ferdig den b-cybe anbefalte (han hjalp meg masse ), men jeg får den ikke til å virke skillelig, og når det eneste utstyret mitt er loddebolt og dremmel, så sier det seg selv at jeg ikke får feilsøkt så mye.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 sant nok, men ett mutimeter må man jo ha.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jeg er jo bare 16 år, og jeg begynte ikke med dette seriøst før for ca 1 år siden.. dessuten, så bor jeg hos moren min, faren min aner jeg ikke noen ting om, untatt at han visstnokk skal være gift.. og moren min har ikke så mange verktøy, og slettes ikke bruk for multimeter.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 bare ta den med du, så skal jeg se hva jeg kan bidra med coolkid. multimeter kan jeg da i allefall bidra med. men nå som jan er ferdig med radiator testen, så burde vel noen røsle han litt i sjegget så vi kan samles i verkstedet hans igjen? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) ja. Men når? Ja. Jeg er 16 sjøl. Og går da selvfølgelig Elektro GK (hellerud). Jeg kan nok ikke feilsøke så veldig avansert. Men litt kan jeg. Forresten, hvilken skole går du på? Endret 10. november 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jeg går sogn.. får sitte på med moren min da.. også GK elektro her, men vi har ikke begynt med feisøking enda.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 skal du gå ikt driftsfag neste år. Og nå spør jeg også om det er noen andre her som har gått den linja? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 kanskje feil sted og spørre om det? handler jo forumtreff her.. nå, Jan, er du der? har du noen informasjon å dele med oss? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 men som sagt så må det settes sted og dato da.... (holder en knapp på lørenskog slik som sist gang) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jada, jada, easy goin´! Har ikke glemt dette, så slapp av og følg med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå