Skrue Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nettopp, det tør jeg nok skrive under på, jeg også! Men vi får nå se hva vi får tid til, etterhvert! Du får smøre deg med tålmodighet, CoolKid! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ja, det kan nok ordne seg, men både jeg og Skrue har nok å sti med de neste ukene tror jeg, samt jeg stikker til Polen i neste uke en tur, så det passer hvertfall ikke du får hilse behemoth fra meg da. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) har det gått et par måneder nå? og ahr du noe peilig på hvorfor jeg ikke larte å få skjermbilde med det HK som jeg fikk av det? (fikk testa det i dag..) Endret 28. september 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 har det gått et par måneder nå? Sikkert, men det er veldig mye som skjer i leiren nå, så ikke forvent noe nytt akkurat nu (ikke meningen å svare for skrue, men jeg tipper det blir svaret hans også) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Såså, ikke gråt coolkid! Men Pritorian har nok helt rett i det han har sagt, og dermed blir det nok ikke noe nytt treff i min regi med det første. Men vi får håpe vi kan få til noe før jul i alle fall? Vi får ta sikte på det. Skulle gjerne ha hørt litt mer om ideene dine også Demogorgon, men for tiden så er det ganske hektisk her! Men det er jo "lov" å slenge innom for det, om det klør alt for mye..... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 og ahr du noe peilig på hvorfor jeg ikke larte å få skjermbilde med det HK som jeg fikk av det? (fikk testa det i dag..) Send meg heller en PM om det, så kanskje jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 kan dere foresten ta å banke litt fornuft inn i skallene på de udugelige hw.no folka? de ødlegger forumet.. det blir i allefall ikke noe overklokking.no treff før det er et overklokking.no FORUM!! *rett og slett forbanna* btw: skrue, ideér har ejg masse av.. hele tiden.. kanskje jeg kunne slenge inom en tur? jeg sender en pm hvis det skulle passe seg slik, så kan vi jo prøve å avtale noe en gang.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det er litt stille nå ja... men sånn er det noen ganger.. Følger iallefall med.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen "treff" andre steder? Ikke at det er noe problem å komme til Oslo (Hamar) Høres morsomt ut, men jeg er litt ung og føler meg litt "ny" i faget. Har iallefall gleden av å følge med i denne tråden! LOZER Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 tror nok skrue er den med "flest år" her på forumet "du holder deg godt" Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) gjør ikke noe om du er "ny i faget" ikke etter det jeg har erfart, og med en trivelig mann som Jan A.K.A. Skrue, så blir det mye enklere å... ...øhh... ...vel... ...ha det moro! Endret 30. september 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hehe, godt sagt Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 blir det noe juletreff? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Så lenge alle kler seg ut som julenisser Endret 12. oktober 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Så lenge alle kler seg ut som julenisser *trekker seg* Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) hadde jeg hatt lokaler, så hadde jeg ikke vært sen med å foreslå noe, men en tur på byen eller noe i den duren kan jeg jo foreslå, selv om jeg helst skulle ønske en noe varmere "aktivitet"... @ Pritorian: nissluer hadde vært tøft da.. og så kan dere som har sjeggvekst spare.. *edit* sjeggvekst, ikke sjekkvekst.. :!: Endret 13. oktober 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Enig, nå begynner det å klø i postkassa etter et nytt møte. (hva nå enn det betyr) Jeg er mest sannsynlig med, og jeg håper på enda bedre oppmøte. Hadde det kanskje vert mulighet for å få møtet opp på forsiden denne gangen? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hadde ikke sagt nei takk til et møte jeg heller hadde vært gøy det Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 YAY!! endelig begynner det å skje noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå