Gå til innhold

OK.NO treff?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
:cry:

Såså, ikke gråt coolkid! :p

Men Pritorian har nok helt rett i det han har sagt, og dermed blir det nok ikke noe nytt treff i min regi med det første. Men vi får håpe vi kan få til noe før jul i alle fall? Vi får ta sikte på det.

Skulle gjerne ha hørt litt mer om ideene dine også Demogorgon, men for tiden så er det ganske hektisk her!

Men det er jo "lov" å slenge innom for det, om det klør alt for mye.....

Lenke til kommentar

kan dere foresten ta å banke litt fornuft inn i skallene på de udugelige hw.no folka? de ødlegger forumet.. det blir i allefall ikke noe overklokking.no treff før det er et overklokking.no FORUM!!

*rett og slett forbanna*

btw: skrue, ideér har ejg masse av.. hele tiden.. kanskje jeg kunne slenge inom en tur?

jeg sender en pm hvis det skulle passe seg slik, så kan vi jo prøve å avtale noe en gang..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hadde jeg hatt lokaler, så hadde jeg ikke vært sen med å foreslå noe, men en tur på byen eller noe i den duren kan jeg jo foreslå, selv om jeg helst skulle ønske en noe varmere "aktivitet"...

@ Pritorian: nissluer hadde vært tøft da.. :grin:

og så kan dere som har sjeggvekst spare.. :grin:

*edit*

sjeggvekst, ikke sjekkvekst.. :!:

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Enig, nå begynner det å klø i postkassa etter et nytt møte. (hva nå enn det betyr)

Jeg er mest sannsynlig med, og jeg håper på enda bedre oppmøte. :yes: Hadde det kanskje vert mulighet for å få møtet opp på forsiden denne gangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...