Gå til innhold

OK.NO treff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg satt jo og snakket også :dontgetit: , og det bildet må vel ha blitt tatt den eneste gangen jeg ikke så på når du dreide..

det var iallefall ikke mange ganger jeg gikk glipp av...

 

*EDIT*!!!

 

hey, jeg er på det ene bildet.. heh...

du kan se armen min, og litt av t-sjorta mi :grin::thumbup:

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Hehe, kan jo skjønne at det blir litt mere gøy å tukle sammen ting i fellesskap, kjøper den tvert!

 

For egen del kunne jeg godt tenkt meg flere / jevnlige treff, og gjerne i litt mer strukturert form. Da får man som regel litt mer ut av kvelden / natten også.

 

Greia er imidlertid at man som regel må forholde seg til noe, eller noen. Min "krokodille" er ikke akkurat overbegeistret over mitt engasjement innen vårt "fag", så jeg må finne diverse unnskyldninger for å stikke av fra heimen. Det er en av ulempene ved å være gift. :hmm:

Men vi får se. Foreløpig har jeg mer enn nok å henge fingrene i, bl.a. ferdigstillelse av endel vannblokker, som noen venter på.

Dessuten er jeg så vidt igang med et ganske spennende prosjekt for overklokking.no, som nok vil ta endel tid! Men hold ut, det blir nok flere treff! :thumbup:

 

Btw; Fine bilder du og karamba har lagt ut! Et bilde sier jo mer enn tusen ord........

Lenke til kommentar

"Greia er imidlertid at man som regel må forholde seg til noe, eller noen. Min "krokodille" er ikke akkurat overbegeistret over mitt engasjement innen vårt "fag", så jeg må finne diverse unnskyldninger for å stikke av fra heimen. Det er en av ulempene ved å være gift."

 

 

...ehm... host,host...

..godt du sa det da for jeg hadde nemlig snart tenkt å fri til dyret her hjemme... :D

 

Treff er tydligvis gøy,blir med hvis det blir et til om et par måneder,kan ikke før det.

Jeg har endel råstoff både plexi og kobber som karnsje kunne ha kommet til nytte ved en slik annledning,bare hoyt Jan så kommer det en pakke i posten.

Lenke til kommentar
Jeg har endel råstoff både plexi og kobber som karnsje kunne ha kommet til nytte ved en slik annledning,bare hoyt Jan så kommer det en pakke i posten.

Blir nok ikke noe før om et par måneder vil jeg anta. Har fått litt av hvert å "styre" med, noe som forhåpentligvis ender opp som en artikkel i vårt forum.

 

Takk for tibudet nassuz, kan hende jeg kommer tilbake til det!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...