stoffix Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 skal vi møtes på plenen der? jeg fikk med meg når, men ikke helt hvor... en form for skilt hadde jo også gjort det litt lettere...(som det stod ok.no på) jeg satser på å bli kjørt, men hvis ikke det er mulig, så skal jeg prøve å ta bussen.. (er bare 16..) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ja, ved Vasshjulet som tidligere beskrevet. Se bilde lenger oppe i tråden. Styrtregner det, så møtes vi i resepsjonen i stedet. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det ser jo ut til å kunne bli fint vær! Kanskje jeg skal ta med grillen som ikke ble fyrt opp sist gang. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 karamba: jeg skal lage driver å mekker pelt blok til mitt, så jeg har måle i hue, godt nok til å lage blokk. røsker med stock kjøleren og så jeg har hullavstanden.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 takk for treffet Skrue, det var veldig hyggelig, jeg skulle ønske vi hadde flere treff, og oftere Og ikke minst, Gratulerer med dagen Jan!! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jo, takk i like måte, og takk for hyggelig hilsen! Synes vi hadde en fin kveld / natt, og vil tro at de fleste også mener det! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Var/er det mange på treffet? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Vi var ti-elleve stykker, inklusive Pritorian som kom helt fra Horten. Flere hadde det nok ikke vært plass til heller, deg begynte jo å bli sånn passe trangt på verkstedet. Hyggelig var det uansettå hilse på gamle og nye deltagere. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) God morgen folkens Var moro, å få plassert et fjes på mange kjente "nick", og det er definitivt noe vi må gjøre igjen! Kan få utgjort forholdvis mye på noen timer med så mange kreative hoder på plass. Endret 21. august 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg vil også takke Jan (Skrue) for et hyggelig møte, god mat og drikke. Morsomt som alltid å møtes til mekking og prat. Vi må ha en ny samling om noen måneders tid, forhåpentligvis da, med enda bedre oppmøte! Og ikke minst, gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 hvorfor vente noen måneder, hvorfor ikke om noen uker? eller blir det litt vanskelig? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Tjah, vi bør / kan vel ha slike treff litt oftere kanskje? Men da bør de vel kanskje være litt bedre organisert / planlagt på forhånd, da tror jeg de vil bli enda mer nyttige og lærerike. Synes som sagt at det uansett var hyggelig, og som Pritorian sier; Det er alltid interessant å få satt et ansikt på mennesker man bare kommuniserer med i forumet! Btw: En eller annen, muligens (koffe?) har glemt igjen et 12mm trebor / plexibor på verkstedet. Boret kan selvsagt sendes rette vedkommende, bare jeg får adressen! Send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 meget hyggelig kan det bare sies å ha vært. pritorian: du dro på smilebåndet når jeg sa jeg måtte komme igang med litt behemoth.. du kjenner til generen? ellers: grattis fra meg og jan, om en litt på etterskudd .. Lenke til kommentar
sete Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Håper at det er mulig å legge ut bilder av treffet (kun bare hvis de som deltok gir sitt samstykke såklart) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Vet at karamba tok et par, demogorgon likeså, så kanskje de legger ut noe etterhvert? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) meget hyggelig kan det bare sies å ha vært. pritorian: du dro på smilebåndet når jeg sa jeg måtte komme igang med litt behemoth.. du kjenner til generen? ellers: grattis fra meg og jan, om en litt på etterskudd .. Hehe, jepp gjør det vettu.. Setter på slik musikk når jeg er aggresiv og skal roe meg ned... Ellers går det i mye tysk/norsk Goth og metal Endret 22. august 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ehhhh, hva i all verden er behemoth? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Noe skummelt, og til tider støyende.. (musikk?!) Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Ehhhh, hva i all verden er behemoth? behemoth - fantasi skapning type diger hårete og meneskeetende slik jeg har forstått det korrekt. bandet som gjemmer seg bak navnet er polsk og lager death metal av høy klasse. de har også en meget respektabel fortid innen black metal. var det mer en du ville høre? pritorian: hvis agressiviteten skal ned og bort, kan jeg annbefale grieg - siggurd jorsalfar eller lyriske stykker. det får alle negative impulser og følelser til å prelle av meg som kondens på en vell-neoprert peltierblokk Finntroll - skog edit: dumme, dumme tags!! Endret 23. august 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Guess what! i found pix!! jeg er ikke helt 100% på nickene, men nesten.. han som holdt kamratet var meg, og den som ikke blei med var CoolKid.. and here is where we played a little: det var da de brukbare ildene som ble tatt.. innen neste gang har jge nok valgfag foto bak meg, så kanskje jeg får til noen litt bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå