Gå til innhold

OK.NO treff?


Anbefalte innlegg

Hei og hå!

 

Nå er det blitt en stund siden jeg har sysla med nerde-ting.. ;)

Ferie og sånt har tatt mesteparten av tida.

MEN, jeg blir gjerne med! Blir vel overhengende fare for at jeg tar med endel kobber (hvis noen vil prøve seg på en blokk, og trenger litt), samt min nyeste kreasjon, mcw6k-klonen.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tar med meg alt jeg har av "maskineri" i bua, så om noe skal Dreies / bores / files, så fikser vi det.

 

Er det noe av verktøy det ikke er der som hadde vært kjekt å ha med?

Vel, om jeg skal være riktig høyttravende, så hadde det jo vært fint med en fresebenk da! Men jeg tror oppriktig talt at det neppe er vanlig inventar hos noen, så vi får vel greie oss med baufila! :D

Men ellers takk for tilbudet og tanken!

Lenke til kommentar

Velvelvel, nå sitter jeg i Karasjok og vurderer seriøst å bestille flybillett til imorgen! :) Vet godt hvor triaden ligger, og jeg tror det hadde vært knallmorro å ta den lille turen nedover;) (Er jo tross alt bare litt i overkant av 2000km.)

 

Wish me luck, skal snakke med sjefen og sjefen hjemme ;)

Lenke til kommentar

Jøssameg, skal si folk har våknet til liv her! :mrgreen:

Alle som en er selvsagt velkomne, det skulle bare mangle! Og får vi attpåtil innslag fra både Karasjok og "Finland" (Candymann), så blir det jo riktig storveies!

Gleder meg til å møte dere alle! Og som sagt; Ring gjerne 908 47 102 hvis dere står fast på veien.

Om AMD xp behøver å hentes på Lillestrøm stasjon (Flytoget) så ring!

Lenke til kommentar

Mange gode spørsmål og forslag der, Koffe.

 

Jada, vi kan selvsagt oppholde oss under tak, om værgudene slår seg vrange! Verkstedet er én plass, ellers så kan vi sikkert sitte i puben eller ett av møterommene. Det ordner seg.

 

En påmeldingsliste hadde helt sikkert vært på sin plass. I dette tilfellet ble jo treffet dratt igang nærmest midt i sommerferien, og det har vært litt vanskelig med en avklaring av diverse ting, dvs en endelig bekreftelse på møtet har jo kommet i seneste laget.

Neste gang er jeg sikker på at vi kan organisere det bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...