PC^2020 Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Hmm, jeg vet om noen til som sikkert kan bli med fra hw nettverket.. bla.a Da_assassin og wizendraw osv.. btw: Når er det, det passer for folk her? Jeg kan vel omtrent heletia.. kanskje vi kan ha det om 2 uker eller noe på lørdan eller fredan. Endret 9. mai 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ahh, dette hadde vært kult, men jeg bor i tr.heim Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Får ordne noe i Trondheim ogsåå da vettu! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Lenge har du holdt på med detta da? Vel, en stund. Fikk min første PC i 1992, men det tok ikke skikkelig av før i 1999. Da begynte jeg for alvor å bygge egne saker, og ikke lenge etter ble min første hjemmelagde vannkjøling montert. CPU-blokka er forresten i daglig bruk, og han som overtok den er godt fornøyd med kjølinga. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Skrue: "Nerding har ingen aldersgrense" LOL! Nei, det er vel sant det. Så lenge jeg ser tastatur og mus, så henger jeg vel med.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Man får jo også tastaturer for de som er blinde. Så du kan nok holde på lenge Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Man får jo også tastaturer for de som er blinde. Så du kan nok holde på lenge men man får vel ikke skjermer for blinde? edit: jeg skrev bilde og ikke blinde Endret 9. mai 2004 av ballemann Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er 16, bor attmed Narvik. Kommer ikke til Oslo..... Men hadde vært artig å fått snakka ut om alt det man ikke kan gjøre med folk som ikke er helt inne på data!..... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg bor på Hamar, men har mange bekjente i Oslo jeg kan bo hos. Jeg kan bli med på grilling, pizza og hva som helst! Bare PM me hvor og når. Alder: 16 år, hadde vært arti å møta han Skrue Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er 16, bor attmed Narvik. Kommer ikke til Oslo..... Men hadde vært artig å fått snakka ut om alt det man ikke kan gjøre med folk som ikke er helt inne på data!..... du bor i bjerkvik eller? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 bor i løten jeg da.. (måtte slenge meg med) Hadde vært kult med sånn treff ja.. Er da bare 2 timer med buss.. I`m in! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg er med på dette hvis jeg kan.. bor ikke langt ifra Oslo. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg bor i Oslo og er med. Heter du Tore Fredrik skrue?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg bor i Oslo og er med. Heter du Tore Fredrik skrue?? Nope! Jan står det på dåpsattesten min. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg bor i Oslo og er med. Heter du Tore Fredrik skrue?? Nope! Jan står det på dåpsattesten min. Da vet jeg det Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg bor i Oslo og er med. Heter du Tore Fredrik skrue?? Nope! Jan står det på dåpsattesten min. Da vet jeg det hvordan kom du p å spørre om noe slikt? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hmm, jeg vet om noen til som sikkert kan bli med fra hw nettverket..bla.a Da_assassin og wizendraw osv.. btw: Når er det, det passer for folk her? Jeg kan vel omtrent heletia.. kanskje vi kan ha det om 2 uker eller noe på lørdan eller fredan. Hehe... jadda, blir med jeg Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 bah, hvorfor ikke i stavanger heller Har jo vært i trondheim en gang som jeg vet i tilleg til oslo nå. Jaja får heller prøve å organisere ett freff litt senere for oss siddiser. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ok, kan noen ta ansvar for dette møtet i trondheim? Så vi får vite hvor mange, hvor, alder osv... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det har ihvertfall vært i Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå