pcgutten Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ja jeg lurte på om vi i stavanger / Sandes de som er nærme kunne starte noe også? Eller et lan og? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 vel. da er stedet og tid(?) oppklart. da er det bare igjen å få frem budskapet til folket da.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hmm... Synd at det skulle ver i Oslo (for min del)... 6 timers kjøretur, og det verste er at jeg verken har bil eller har låvt til å kjøre bil Er 14 år Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) jeg dukker i allefall opp på lørenskog, triaden da. det er vel blitt enighet om hvordan det skal arangeres tror eg.. edit: den 20'ende er på en fredag. sikkert ikke alle som gidder\kan etter en arbeidsdag+skoledag.. den 21 i steden? jeg stemmer i allefall for det. møtes klokka 14-15 på den plena skrue hadde bilde av? Endret 10. august 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Synes det var nesten farlig lite aktivitet i denne tråden til å være kun 7 dager til møtet.. Men er denne datoen grei for skrue? Jeg kan komme opp etter jobb, så da er jeg der rett før 3. Siden dette er ok-baren tilatter jeg meg en liten offtopic.. [offtopic]Min post nr 600, rata atata![/offtopic] Lenke til kommentar
karamba Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Fredagen passer for meg, lørdag skal jeg jobbe. Det vil jo helt sikkert bli moro/interessant. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det blir nok fredag ja, ettersom lørdagen nok vil gå med til feiring av en viss mann´s fødselsdag. Lover å komme med en definitiv avklaring mht. tidspunkt og gjennomføring på mandag kveld. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Det blir nok fredag ja, ettersom lørdagen nok vil gå med til feiring av en viss mann´s fødselsdag. Lover å komme med en definitiv avklaring mht. tidspunkt og gjennomføring på mandag kveld. Så du fyller år om jeg ikke tar feil..? Får vel bare si gratulerer på forskudd... Angående forklaringen håper jeg du skriver nok til at folket får det med seg og at det blir ingen misforståelser... Endret 14. august 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 kan vi ikke møtes i Oslo Sentrum? høres mye bedre ut. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Noen fra haugesund som er interessert i å treffes? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ja jeg lurte på om vi i stavanger / Sandes de som er nærme kunne starte noe også? Eller et lan og? Nå er det ikke så veldig lenge til Warpzone 14 starter, kan jo møtes der? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Da er tingene omsider avklart. Vi kjører treffet på Triaden fredag den 20.august, og starter ca kl.18. Jeg klarer ikke å være på plass sjøl før det, men de som ønsker å møte opp på plenen ved det tidligere omtalte Vasshjulet kan selvsagt gjøre det! (Se bilde). Nå er riktignok værutsiktene for fredagen heller labre, så det kan kanskje spøke litt for grilling og slikt? Vi får håpe styggværet holder seg unna. Adkomst: Dere som kjører bil: Kjør E6 mot Gardermoen, ta av til høyre mot Lillestrøm: Ta av til høyre igjen, etter ca 500m, ved skilt til Thurmannskogkrysset: Følg deretter hotellskilter "Triaden". Dere som ønsker å bruke buss: Ta buss nr.414 fra bussterminalen ved sentralstasjonen, til Gamleveien 88. Om noen trenger mere forklaring, så ring meg på 908 47 102. Da sees vi på fredag! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 snakkes på fredag.. i'l bring the copper.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det gjør vi sikkert! Får håpe det blir noen fler enn oss to, er litt laber respons her for tiden? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Neida, bare litt solbrente fingre så vi klarer ikke skrive Vi ses ganske sikkert på fredagen, så lenge jeg husker det Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 slitsomt for de under 18 det der... Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Fare for at Ich und Karamba dukker opp også. Sitter å pusler litt med en blokk om dagen.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Fare for at Ich und Karamba dukker opp også. Sitter å pusler litt med en blokk om dagen.. Ahhh, sånn skal det låte! Hyggelig å se at folk våkner til liv her, det så et øyeblikk litt stusselig ut! Jeg tar med meg alt jeg har av "maskineri" i bua, så om noe skal Dreies / bores / files, så fikser vi det. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 slitsomt for de under 18 det der... Neida, hvorfor det? Det er da bare å slenge seg på bussen!? Har beskrevet hvilken, litt lenger oppe i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå